اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا فصل سرما

مشکل عرضه دام در بیرجند برطرف می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار بیرجند گفت: تا آغاز فصل سرما مشکل عرضه دام در این شهرستان برطرف می‌شود.

مشکل عرضه دام در بیرجند برطرف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدعلی قاسم‌زاده نداف پیش از ظهر امروز در بازدید از میدان عرضه دام در دشت بجد، که با حضور جمعی از مسئولان شهرستان بیرجند برگزار شد، اظهار کرد:  در حال حاضر میدان عرضه دام در داخل شهر بیرجند قرار دارد که به لحاظ بهداشتی شهروندان را تهدید جدی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه باید در اسرع وقت این مکان به محل جدید در نظر گرفته شده در دشت بجد انتقال یابد، افزود: با توجه به تهدید تب کریمه کنگو برای شهروندان انتقال این مکان در اولویت باید قرار گیرد و مشکلات فراروی این پروژه مرتفع شود.

وی ادامه داد: با توجه به جانمایی این مکان در دشت بجد سازمان جهاد کشاورزی موضوع صدور پروانه بهره‌برداری از این مکان را در اسرع وقت دنبال و همچنین امور آب و فاضلاب نیز در ارتباط با آبرسانی به این مکان حتی با تانکر همکاری لازم را دارد.  فرماندار بیرجند گفت: به محض رونق گرفتن میدان عرضه دام درصدی از آب‌های عمیق به این مکان اختصاص می‌یابد.

در ادامه فرماندار بیرجند به همراه مسئولان از نهالستان بادام شرکت تعاونی عمران سجاد فرهنگیان بیرجند بازدید و مشکلات این مجموعه را از نزدیک جویا شد.

قاسم‌زاده نداف با اشاره به اینکه استاندار خراسان جنوبی و مجموعه فرمانداری بر توسعه محصولات کشاورزی و باغی در استان با حداکثر انعطاف در رفع موانع تاکید دارند، اظهار کرد: با توجه به اینکه تاکنون بعد از گذشت مدت زمان طولانی سند این اراضی به نام این شرکت تعاونی انتقال پیدا نکرده است باید کارشناسان حوزه شهرستان بیرجند با کار کارشناسی نتیجه را به فرمانداری ابلاغ کنند.

وی ادامه داد: از یک طرف اعضای این شرکت تعاونی موضوع تبدیل این اراضی را به باغ ویلا به صورت انحصاری مطرح کرده بودند که اینگونه مشاهدات سبب شده که مسئولان در انتقال سند این اراضی به نام این شرکت تردید داشته باشند و این در حالی است که باید از اراضی موجود فقط کاربری کشاورزی و باغی شود.

فرماندار بیرجند افزود: از طرف دیگر مسئولان از قوانین تفاسیر مختلفی دارند ولی نظر آنها برخیر است که خود سبب طولانی شدن روند برخی پروژه‌ها می‌شود.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول