اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیرجند برای حل مشکلات منطقه سراب قول مساعد داد

خبرگزاری فارس: فرماندار بیرجند در بازدید از منطقه سراب برای حل مشکلات مردم این منطقه قول مساعد داد.

فرماندار بیرجند برای حل مشکلات منطقه سراب قول مساعد داد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری بیرجند، اهالی منطقه سراب این هفته میزبان فرماندار و تنی چند از مدیران شهرستان در قالب برنامه ده‌گردشی فرماندار بیرجند بودند.

محمدعلی قاسم‌زاده نداف در این مراسم اظهار کرد: غفلت بزرگ‌ترین درد امروز جامعه بشری است که دوری از خدا، معنویت و عدالت را رقم زده و تبعات و معضلات عظیم فرهنگی و اجتماعی را در جوامع مختلف سبب شده است.

وی افزود: اعتقاد به ظهور انسانی کامل و عدالت‌گستر که حکومت واحد جهانی را شکل می‌دهد و تمامی آحاد مردم طعم زندگی و حیات طیب را در پرتو شکل‌گیری حکومت او می‌چشند، مستلزم غفلت نکردن از اطاعت و بندگی خداوند است.

فرماندار بیرجند به بررسی مشکلات و کمبودهای منطقه سراب پرداخت و گفت: نرسیدن جمعیت به حد نصاب لازم در منطقه سراب تاکنون مانع ایجاد پایگاه بهداشت بوده است لیکن با توجه به سرشماری سال جاری در صورت رسیدن جمعیت به حد نصاب لازم پایگاه بهداشت در این منطقه راه‌اندازی می‌شود.

قاسم‌زاده نداف از اختصاص مبلغ 10 میلیون تومان از محل اعتبارات فرمانداری بیرجند به شهرداری منطقه دو خبر داد و افزود: شهرداری باید بعد از رفع مشکلات تملک زمین مشخص شده، نسبت به طراحی و آغاز عملیات ایجاد فضای سبز حداکثر تا دهه فجر اقدام کند.

وی در مورد آسفالت و فراهم ساختن زیرساخت‌های بلوار سراب پس از تملک و جابه‌جایی تیرهای برق و تعریض خیابان مذکور قول مساعد داد.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول