اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیرجند:

منطقه ویژه اقتصادی در توزیع اعتبارات ویژه دیده شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بیرجند گفت: منطقه ویژه اقتصادی باید به عنوان نماد توسعه استان در توزیع اعتبارات مطرح شود.

منطقه ویژه اقتصادی در توزیع اعتبارات ویژه دیده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدعلی قاسم‌زاده نداف عصر امروز در جمع مسئولان اقتصادی خراسان جنوبی اظهار کرد: این پروژه عظیم باید از اعتبارات ویژه استانی برخوردار شود.

وی بر تأخیر نداشتن این پروژه تأکید کرد و افزود: برای تسریع در روند اجرای پروژه باید زیرساخت‌های لازم در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار بیرجند تصریح کرد: منطقه ویژه اقتصادی ماهیت استانی دارد و تأثیر آن در صورت فعال شدن علاوه بر شهرستان بیرجند در تمام استان مشهود می‌شود.

* صنوف آلاینده بیرجند سبب ایجاد مشکل برای مردم می‌شوند

قاسم‌زاده نداف به انتقال صنوف مزاحم به خارج شهر بیرجند اشاره کرد و افزود: از جایی که صنوف آلاینده در بیرجند بسیار پراکنده است و منجر به بروز مشکلاتی برای مردم شده برنامه‌ریزی برای خروج این صنوف از محدوده شهر الزامی است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی نیز از نبود حساب ارزی در استان انتقاد کرد و گفت: پول ضبط شده از شکار غیرقانونی شکارچیان به حساب کشوری واریز شده است.

حمیدرضا صالحی با بیان اینکه جمع‌آوری شبکه فاضلاب از مهم‌ترین عوامل زیست‌محیطی است، ادامه داد: برای حل مشکلات آینده در حوزه دفع فاضلاب اجرای این شبکه در مسکن مهر ضرورت زیادی دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی نیز در این جلسه گفت: هوشمندسازی مدارس باید در سال جاری مورد اهتمام ویژه مسئولان قرار گیرد.

حمیدرضا وردی افزود: طبق دستورالعمل ابلاغ شده باید هر دستگاه اجرایی اقدام به ساخت یک مدرسه هوشمند کند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول