اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیرجند:

حل مشکلات مردم روستاها در دستور کار مسئولان باشد

خبرگزاری فارس: فرماندار بیرجند گفت: مسئولان تا آخرین لحظه آماده خدمت‌رسانی به مردم بوده و مسئولان باید برای حل مشکلات مردم روستاها تلاش مضاعفی داشته باشند.

حل مشکلات مردم روستاها در دستور کار مسئولان باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدعلی قاسم‌زاده نداف در جمع مردم روستای نصرآباد با اشاره به اینکه قدرت ایران اسلامی بسیار زیاد است، اظهار کرد: خدمت در نظامی که از قدرتمند‌ترین نظام‌ها در جهان است بسیار حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی از ارزش و جایگاه والایی برخوردار هستند که نباید بگذارند جایگاه آنها مخدوش و ضایع شود.

فرماندار بیرجند خدمت به مردم را در نظام اسلامی بسیار مهم و ضروری دانست و افزود: اگر مسئولان می‌خواهند که مسئولیت خدمت‌رسانی به مردم را از دست ندهند باید به مشکلات مردم رسیدگی کنند که کسب رضایت مردم، رضایت الهی را به همراه دارد.

قاسم‌زاده نداف همکاری و حضور مردم را در تمامی صحنه‌ها بسیار مهم و عالی دانست و گفت: اگر رفع مشکلات مردم از سوی مسئولان میسر نباشد، مسئولان باید با ‌روی خوش مردم را راهنمایی کنند تا زمینه‌های نارضایتی مردم فراهم نشود.

وی با بیان اینکه درک قرآن کریم با درک اهل بیت (ع) میسر است، تصریح کرد: اهل بیت (ع) مفسر قرآن کریم هستند که تمام بیانات، فرمایشات و نصایح آنها برگرفته از قرآن کریم است.

فرماندار بیرجند با اشاره به اینکه انسان نباید از مسیر حق منحرف شود، گفت: انسان باید بداند که بهترین ثروت در زندگی انسان، دین است که بسترهای لازم را برای رسیدن انسان به سعادت در دنیا و آخرت فراهم می‌کند.

قاسم‌زاده نداف نشان مدیران توانمند اسلامی را همین بازدید‌ها و حاضر شدن در جمع مردم دانست و افزود: حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی در بین مردم سبب دلگرمی و همکاری بیشتر مردم در تمامی صحنه‌ها می‌شود.

وی به نداشتن شورا و دهیاری در روستای نصرآباد اشاره کرد و گفت: بسیاری از مشکلاتی که امروز مطرح شد به دلیل نداشتن شورا و دهیاری است که هرچه سریع‌تر باید دهیار این روستا مشخص شود.

فرماندار بیرجند تصریح کرد: ظرف یک هفته دیگر حد و مرز روستای نصرآباد که خواسته روستاییان بود مشخص می‌شود.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیشرفت‌های ملت ایران در یک بعد خاص خلاصه نمی‌شود، افزود: بلکه امروز ایران اسلامی در ابعاد مختلف علمی، عمرانی، تحقیقاتی، تجهیزات، فناوری و ابعاد سیاسی به پیشرفت‌های زیادی رسیده است.

سید محمدباقر عبادی با اشاره به اینکه کج‌سلیقگی‌هایی در کشور وجود دارد، گفت: در بحث تورم و گرانی اخیر مجلس شورای اسلامی چند جلسه غیر علنی برگزار کرده است و تیم اقتصادی دولت را هم در جلسه خواسته است.

وی دو شاخصه صبر و تقوا را بسیار ضروری و مهم دانست و تصریح کرد: اگر در ملتی این دو شاخصه باشد هیچ قدرتی نمی‌تواند به این ملت ضربه بزند.

تعیین حد و مرز روستای نصرآباد، اجرای طرح هادی، واگذاری زمین به افراد جوان در داخل روستای نصرآباد، راه‌اندازی مراکز فرهنگی و تفریحی، مرمت و لایروبی قنات و ساخت فضای ورزشی از خواسته‌ها و مشکلات مردم روستای نصرآباد بود که فرماندار بیرجند برای اجرای هر یک از این خواسته‌ها قول مساعد داد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول