اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیرجند:

بخش قابل توجهی از مشکلات تولید کنندگان بیرجند قابل رفع است

خبرگزاری فارس: فرماندار بیرجند گفت: بخش قابل توجهی از مشکلات تولید کنندگان در استان قابل رفع است.

بخش قابل توجهی از مشکلات تولید کنندگان بیرجند قابل رفع است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری بیرجند، محمدعلی قاسم‌زاده نداف، در بازدید از واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی بیرجند هدف از این بازدید را بررسی آخرین وضعیت تولید و اشتغال در سطح واحدهای شهرستان دانست و اظهار کرد: با توجه به تحریم‌های گسترده دشمن و تنگناهایی که در مسیر تولید برای صاحبان صنایع و تولید کنندگان ایجاد شده است باید با انعطاف‌‌بخشی به تولید و مدیریت منابع و هم‌پوشانی، مانع از توقف چرخ تولید شویم.

وی با بیان اینکه رصد موانع و مشکلات پیش ‌روی تولیدکنندگان و اندیشیدن تدابیر لازم برای رفع و یا به حداقل رساندن آنان از مهمترین ماموریت‌های دستگاه‌های متولی صنعت و دستگاه‌های نظارتی است، گفت: اراده، پشتکار و تعصبی که در تولید‌کنندگان مشاهده کردیم نویدبخش گذر از مرحله بحرانی و رسیدن به نقطه تعادل است.

فرماندار بیرجند با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از مشکلات تولید کنندگان در استان قابل رفع است، تصریح کرد: درخواست استمهال، سرمایه در گردش و بررسی مجدد ارزش وثائق بانکی کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی نزد بانک‌ها از جمله مواردی است که با مساعدت بانک‌های عامل و حمایت و مساعدت دستگاه‌های نظارتی و حاکمیتی قابل رفع است.

قاسم‌زاده نداف با اشاره به کمبود منابع ارزی در اختیار تولید کنندگان، بازپرداخت تسهیلات ارزی دریافتی که با نرخ ارز مرجع است را به صورت دلار یا یورو از جمله مشکلات فراروی صاحبان صنعت برشمرد و افزود: امید است رفع این مشکل از طریق نمایندگان مجلس پیگیری شود .

انتهای پیام /صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول