اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیرجند:

رزمندگان باید سفیران دوران جنگ باشند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بیرجند رزمندگان باید سفیران دوران جنگ باشند، گفت: دفاع مقدس بهترین فرصت برای تبیین ابعاد مختلف جنگ تحمیلی است.

رزمندگان باید سفیران دوران جنگ باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدعلی قاسم‌زاده نداف عصر امروز در جمع رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شهرستان بیرجند اظهار کرد: اساس نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون دفاع مقدس و پایداری رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه رزمندگان باید سفیران دوران جنگ باشند، گفت: دفاع مقدس بهترین فرصت برای تبیین ابعاد مختلف جنگ تحمیلی است.

فرماندار بیرجند با بیان اینکه دوران هشت ساله دفاع مقدس تثبیت‌کننده اعتلای نظام اسلامی و حراست از مرزهای عزت و شرف این مرز و بوم است، ادامه داد: این دوران یکی از حساس‌ترین و بارزترین برهه‌های حیات راستین این ملت است.

قاسم‌زاده نداف تصریح کرد: پایداری ایران اسلامی در سایه هدایت‌های رهبر انقلاب اسلامی‌ حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفت و سبب احیای یک مکتب سازنده و نهضت‌های آرمان‌گرا شد.

وی بیان داشت: انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس خود را به دنیا اثبات کرد و به طور یقین اگر این دوران نبود، دستاوردهایی که امروز به آن رسیدیم را نیز نداشتیم.

فرماندار بیرجند به نقش بسیجیان در پیروزی انقلاب اسلامی نیز اشاره کرد و ادامه داد: هر جا می‌خواهیم پیروز شویم باید از مدل بسیج و استراتژی حرکت داوطلبانه استفاده کنیم. در این پیچ بزرگ تاریخی ما باید شاهد آن باشیم که پرچم سرفرازی نظام توحیدی و اسلامی را بر بام کفر ببینیم.

قاسم‌زاده نداف با بیان اینکه در حال حاضر رزمندگان مورد بی‌مهری قرار می‌گیرند، گفت: بخش عمده این بی‌مهری به دلیل غفلت مسئولان است. امروز هجمه دشمن در تمام وجوه بوده و کلیت حق در برابر کلیت باطل قرار گرفته است.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول