اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیرجند:

دهیاران در راستای انعکاس مشکلات روستاها تلاش کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار بیرجند به وظایف دهیاران اشاره کرد و گفت: دهیاران پل ارتباطی بین مردم روستا و مسئولان هستند و باید برای انعکاس مشکلات تلاش کنند.

دهیاران در راستای انعکاس مشکلات روستاها تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدعلی قاسم‌زاده نداف عصر امروز در جمع مردم روستای شمس‌آباد خدمات دولت نهم و دهم را بسیار مهم دانست و اظهار کرد: توجه دولت احمدی‌نژاد به روستاها و مناطق محروم بسیار زیاد بوده است.

وی ادامه داد: دولت نهم و دهم با استفاده از مدیران توانمند توانسته بهترین‌ خدمت‌رسانی را به مردم کشور به ویژه روستاها انجام دهد که باید مردم شکرگزار باشند.

فرماندار بیرجند با بیان اینکه مردم کشور همیشه با بصیرت بالای خود در صحنه‌های مختلف خوش درخشیده‌اند، گفت: مسئولان برای خدمت‌رسانی به مردم متدین و با بصیرت باید بیشتر تلاش کنند.

قاسم‌زاده نداف با بیان اینکه محرومیت‌زدایی از آرمان‌های انقلاب است، افزود: دهیاران با شناسایی نیازها و اولویت‌های واقعی روستا و با تعامل مثبت با ادارات و نهادهای دولتی زمینه پیشرفت همه جانبه را در روستاها فراهم کنند.

وی به نقش دهیاری‌ها در عمران و آبادانی روستاها اشاره کرد و گفت: مدیریت محلی و جلب مشارکت عمومی در راستای توسعه و عمران روستاها از مهم‌ترین رسالت دهیاران است.

فرماندار بیرجند وظایف تمام مسئولان را خدمت صادقانه به مردم دانست و تصریح کرد: قرار گرفتن در پست مدیریتی فرصتی است که باید مغتنم شمرد و از آن برای خدمتگزاری جهادگونه و صادقانه به مردم بهره برد.

دهیار روستای شمس‌آباد بیرجند افتتاح ساختمان دهیاری روستا را بسیار ارزشمند دانست و گفت: اعتبار هزینه شده برای اجرای پروژه ساختمان دهیاری روستای شمس‌آباد نزدیک به 300 میلیون ریال بوده است.

حیدرعلی شمس‌آبادی با بیان اینکه این پروژه در 200 متر مربع زیر بنا اجرا شده است، افزود: پروژه دهیاری روستای شمس‌آباد بیرجند طی 2 سال اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه حصارکشی محوطه دهیاری انجام نشده است، گفت: برای اجرای عملیات حصارکشی دهیاری روستا اعتبار نیاز داریم.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول