اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیرجند:

جایگاه و حرمت جانبازان در جامعه حفظ شود

خبرگزاری فارس:‌ فرماندار بیرجند با بیان اینکه جانبازان، سند زنده ایثارگری هستند، گفت: باید جایگاه و حرمت جانبازان در جامعه حفظ شود.

جایگاه و حرمت جانبازان در جامعه حفظ شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری بیرجند، محمدعلی قاسم‌‌زاده نداف در مراسم بزرگداشت روز جانباز از این قشر به عنوان نگهبانان ارزش‌های اسلامی یاد کرد.

وی اظهار کرد: سوم شعبان‌ هر سال یادآور حماسه‌آفرینی و جانفشانی‌های پاسداران حریم حرمت قرآن، ولایت و مدافعان سختکوش و همیشه بیدار عرصه‌های نبرد و مشعل‌داران صحیفه تاریخ است.

فرماندار بیرجند ادامه داد: پاسداران این رهروان مؤمن و صادق نهضت حسینی، ره‌پویان طریق خمینی (ره) و سنگرنشینان ولایت عشق از آغاز انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها چونان خورشید فروزان درخشیدند و حماسه‌هایی جاوید آفریدند.

قاسم‌زاده نداف افزود:‌ در هنگامه‌ای که دشمن فریب‌خورده استکبار، ناجوانمردانه سرزمین عزیزمان را آماج حملات ددمنشانه قرار داد، سبزپوشان غیرتمند سپاه عشق، همپا و همدوش همرزمان خود قامت آراستند و بر دشمن پلید شوریدند و همه آرزوهای آنان را بر دل‌های سیاهشان به خفت نشانده و سرافرازانه آوای اقتدار سرودند.

وی ادامه داد: جانباز، سند زنده ایثارگری و ترجمان بی‌بدیل جانفشانی و فداکاری در راه حفظ ارزش‌های اسلام ناب محمدی (ص) است این افراد که مقام معظم رهبری از آنان به عنوان شهیدان زنده یاد می‌کنند شیفتگانی هستند که با سلاح ایمان، عقیده و معنویت، دست از تمام وابستگی‌های خود شسته، به ستیز و نبرد با دشمنان قسم‌خورده اسلام و انقلاب پرداخته‌اند.

فرماندار بیرجند جانبازان را حافظان آرمان‌های اسلامی دانست و گفت: این قشر جامعه را از فرو غلتیدن به ذلت اسارت و سرخوردگی رهاندند و به قلل سرافرازی رهنمون ساختند.

قاسم‌زاده نداف ادامه داد: پاسداران و جانبازان، پس از دوران دفاع مقدس در عرصه‌های مختلف همچون مقابله با ناتوی فرهنگی و جنگ نرم و عمران، صنعت و آبادانی میهن اسلامی دست به خلق حماسه‌های بزرگی زده و با حضور فداکارانه، فعالانه و خستگی‌ناپذیر خود امنیت، آسایش و سرافرازی را در میهن اسلامی برقرار و پابرجا کرده‌اند.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول