اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیرجند:

وضعیت بازار بیرجند با دقت رصد می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار بیرجند گفت: ستاد تنظیم بازار وضعیت بازار این شهرستان را با دقت رصد و بررسی می‌کند.

وضعیت بازار بیرجند با دقت رصد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدعلی قاسم‌زاده نداف ظهر امروز در شورای اداری شهرستان بیرجند اظهار کرد: اهتمام ویژه مسئولان بر کنترل بازار برای حفظ و حقوق مردم به ویژه اقشار آسیب‌پذیر ضروری است.

وی افزود: دشمن امروزه درصدد است با راه‌اندازی جنگ روانی همراه با مباحث اقتصادی وانمود کند که مردم ایران زیر فشار هستند تا از این طریق مردم را در برابر نظام جمهوری اسلامی قرار دهد.

فرماندار بیرجند با اشاره به اینکه طی چند روز اخیر بحث اقتصادی به دلیل عوامل متعدد جامعه را دچار تنگناهایی کرده است، تصریح کرد: باید با برنامه‌ریزی صحیح و اصولی از این تنگناها عبور کنیم.

قاسم‌زاده نداف به سال «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» اشاره کرد و اظهار داشت: نامگذاری‌های هر ساله نشان می‌دهد که با توجه به توطئه‌های دشمن کشور ما وارد آزمون بزرگی شده است.

وی ادامه داد: امروزه تمام دنیا جایگاه ایران را به لحاظ موقعیت تأیید می‌کند و همه این را قبول دارند که کشور ایران جایگاه عظیمی دارد.

فرماندار بیرجند یادآور شد: اگر چه کشور ما تحت فشارها و تحریم‌های غرب قرار دارد اما جایگاه ایران اسلامی با زمان جنگ تحمیلی متفاوت است زیرا امروز ایران در بحث تکنولوژی حرف نخست را در دنیا می‌زند.

قاسم‌زاده نداف استفاده از عوامل داخلی برای ناامید کردن مردم را از جمله حربه‌های دشمن در جنگ اقتصادی دانست.

وی افزود: افرادی که در این شرایط اقتصادی و توطئه‌های دشمن به فکر سودجویی و احتکار کالاهای مورد نیاز مردم باشند در واقع دشمن ملت بوده و خون شهدا را پایمال می‌کنند.

فرماندار بیرجند از مردم خواست بر اساس شایعات کمبود کالا و مایحتاج ضروری به برهم زدن توازن بازار کمک نکنند.

قاسم‌زاده نداف افزود: با توجه به تدابیر اتخاذ شده از سوی دولت در حال حاضر تمام کالاهای مورد نیاز مردم ذخیره‌سازی شده و جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد.

وی یادآور شد: مردم ایران شایسته خدمت و تکریم از سوی مسئولان هستند و با حضور در تمام صحنه‌ها موجبات ناامیدی دشمنان نظام جمهوری اسلامی را فراهم کرده‌اند.

فرماندار بیرجند گفت: امروز دنیای غرب نیز آزار می‌بیند چرا که تحریم کننده بیشتر از تحریم شونده آسیب می‌بیند.

انتهای پیام/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول