اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیرجند خبر داد

برخورد با مدیران در صورت تبعیض در پاسخگویی به مردم

خبرگزاری فارس: فرماندار بیرجند از برخورد جدی با مدیران در صورت تبعیض در پاسخگویی به مردم خبر داد.

برخورد با مدیران در صورت تبعیض در پاسخگویی به مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدعلی قاسم‌زاده نداف صبح امروز در حاشیه دیدار مردمی در جمع مردم روستای گلون‌آباد بیرجند اظهار کرد: با توجه به رسالتی که تمامی مدیران و مسئولان دارند باید برای رفع مشکلات مردم با برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی سرعت خدمت‌رسانی افزایش یافت و توجه بیشتری به مناطق محروم و روستایی شد، تصریح کرد: روند خدمت‌رسانی به مردم و فراهم آوردن امکانات و زمینه‌های پیشرفت و توسعه در تمامی نقاط شهری و روستایی در دولت نهم سرعت فزاینده‌ای به خود گرفته است.

*فقر گذشته در روستاها مشاهده نمی‌شود

فرماندار بیرجند ادامه داد: توجه به نقاط محروم، محرومیت‌زدایی، توسعه و آبادانی روستاهای دوردست در حقیقت یکی از شعارهای دولت نهم و دهم بود که با روی کار آمدن دولت در حقیقت این شعارها در عمل به اثبات رسید.

قاسم‌زاده نداف افزود: امروزه به همت دولت عدالت‌محور و کارگزاران این دولت و با فراهم آوردن امکانات مختلف در روستا دیگر آن فقر و عدم توسعه در روستاها مشاهده نمی‌شود و چهره روستاها با گذشته بسیار متفاوت شده است.

*مشکلات محیط‌های روستایی گزارش شوند

وی با اشاره به اینکه دهیاران به عنوان نمایندگان دولت در روستاها هستند، اظهار کرد: دهیاران در خط مقدم خدمت‌رسانی به روستاییان قرار دارند و باید تمامی مشکلات محیط‌های روستایی را به اطلاع مسئولان رسانده و پیگیری‌های لازم را به منظور رفع آنها انجام دهند.

فرماندار بیرجند با بیان اینکه برخی از مردم این روستا در ارتباط با تبعیض برخی از مسئولان شهرستان در پاسخگویی اعتراض دارند، افزود: اگر چنین رفتاری از طرف مدیران شهرستان نسبت به پاسخگویی مردم مشاهده یا گزارش شود به طور قطع برخورد جدی در این راستا با مدیرانی که چنین کاری کرده‌اند، انجام می‌شود.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول