اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیرجند:

حمایت ایران از مقاومت توقف ندارد

خبرگزاری فارس: فرماندار بیرجند با بیان اینکه مسئله فلسطین باید در کشورهای اسلامی مسئله اصلی باشد، گفت: حمایت ایران از مقاومت توقف ندارد زیرا فلسطین را کانون بیداری اسلامی می‌دانیم.

حمایت ایران از مقاومت توقف ندارد

محمد علی قاسم‌زاده نداف در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: امروز با توجه به اینکه در منطقه، سوریه خط مقدم مواجهه با جبهه استکبار به ویژه مبارزه با صهیونیست‌هاست و با توجه به شرایطی که در منطقه ایجاد شد روز جهانی قدس اهمیت ویژه‌ای دارد و به عنوان نماد مبارزه با صهیونیسم دارای ابعاد مهمی است.

وی ادامه داد: از همین رو همه محکم و پر قدرت در این روز آمده‌اند تا نشان دهند همچنان در خط مبارزه با رژیم اشغالگر قدس هستند.

فرماندار بیرجند با اشاره به تلاش دشمن برای از بین بردن مقاومت در سوریه گفت: دولت سوریه توانسته در کنار نیروهای دولتی به مقابله گسترده و همه جانبه با تروریسم و موارد ناامنی در سوریه اقدام بکند که اقداماتی که در شهرهای حلب و خود دمشق بود، حکایت از این می‌کرد که خود دولت سوریه می‌تواند در مدت کوتاه ضربه خیلی کارایی را به تروریسم وارداتی وارد کند.

قاسم‌زاده نداف به استفاده دولت سوریه از روش خود غربی‌ها و اعراب برای ضربه زدن به دشمنان اشاره کرد و اظهار داشت: روشی که آنها اتخاذ کرده بودند این بود که آمدند گروه‌های معارض با دولت سوریه را به ویژه گروه‌هایی که در مرز فعالیت می‌کردند، مرز عراق و ترکیه اینها را فعال کردند و مسلح کردند و به داخل سوریه گسیل دادند.

قاسم‌زاده نداف تصریح کرد: سوریه در یک اقدامی مشابه نسبت به انسجام‌بخشی چریک‌های پ.ک.ک که معارض دولت ترکیه هستند، اقدام کرد و آنها را به درون ترکیه هدایت کرد و اینها توانستند ترکیه را در بعضی جاها دچار مشکل کنند.

فرماندار بیرجند از حضور مردم بیرجند در این راهپیمایی باشکوه قدردانی کرد و گفت: اهمیت این حضور در شرایط کنونی بسیار مهم‌تر از گذشته است چراکه در حال حاضر سراسر جغرافیای جهان اسلام به ویژه کشورهای اسلامی خاورمیانه و شمال آفریقا را موج بیداری اسلامی فرا گرفته و مردم فلسطین از این امواج پرخروش بیداری اسلامی متاثر هستند و با تظاهرات روز جهانی قدس روحیه تازه‌ای می‌گیرند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول