اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با هفته بسیج دانش‌آموزی

یادواره 36000 شهید دانش‌آموز در قزوین برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین گفت: یادواره شهیدان ناهید فاتحی‌ کرجو، بهنام محمدی و 36 هزار شهید دانش‌آموز در سطح حوزه‌های مقاومت از برنامه‌ها هفته بسیج دانش‌آموزی در استان قزوین است.

یادواره 36000 شهید دانش‌آموز در قزوین برگزار می‌شود

محمدعلی ملک‌محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با تشریح برنامه‌های سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین اظهار کرد: دانش‌آموزان بسیجی در تمامی عرصه‌های مورد نیاز انقلاب اسلامی چه در دفاع مقدس و صحنه‌های دیگر با تبعیت کامل از رهبر و مقتدایمان حضوری چشم‌گیر و مؤثر داشته‌اند.

وی افزود: در هفته بسیج دانش‌آموزی که با دهه پربرکت ولایت تقارن پیدا کرده و ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بلند انقلاب و امام راحل (ره) و با پیروزی از منویات ولی امر مسلمانان جهان و فرمانده کل‌ قوا حضرت امام خامنه‌ای این سازمان برنامه‌های متنوعی را با حضور و مشارکت آحاد دانش‌آموزان بسیجی از امیدان، پویندگان و پیشگامان در سطوح مختلف برنامه‌ریزی کرده است.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین با اشاره به هفته بسیج دانش‌آموزی که از روز یکشنبه، هفت آبان ماه آغاز می‌شود، بیان کرد: در این روز که با عنوان دانش‌آموز بسیجی، ولایت و بصیرت نام‌گذاری شده است، تعدادی از دانش‌آموزان منتخب بسیجی ضمن دیدار با ائمه جمعه سطح استان قزوین و استفاده از رهنمودهای ایشان بیعتی دوباره با ولی مسلمانان جهان خواهند داشت.

ملک‌محمدی با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی ادامه داد: روز دوشنبه هشت آبان ماه سال جاری روز بیسج دانش‌آموزی و نیز روز پدافند غیرعامل است، در این روز که با عنوان دانش‌‌آموز بسیجی، ایثار و شجاعت نام گرفته، صبحگاه مشترک یک‌هزار نفری دانش‌آموزان بسیجی در قزوین برگزار می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: همچنین برگزاری یادواره شهیدان ناهید فاتحی‌ کرجو، بهنام محمدی و 36 هزار شهید دانش‌آموز در سطح حوزه‌های مقاومت و برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز در مدارس منتخب از برنامه‌های دیگر هفته بسیج دانش‌آموزی است.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین از برگزاری مسابقات قرآن و عترت بسیج دانش‌آموزی خبر داد و افزود: برگزاری مرحله نخست مسابقات قرآن و عترت بسیج دانش‌آموزی در سطح واحدهای بسیج، برنامه روز سوم این هفته است که با عنوان دانش‌آموز بسیجی، قرآن و معنویت مزین شده است.

ملک‌محمدی با اشاره به روز چهارم هفته بسیج دانش‌آموزی تصریح کرد: در روز چهارشنبه 10 آبان ماه، روز دانش‌آموز بسیجی، نوآوری و خلاقیت، جلسات هم‌اندیشی نخبگان بسیج دانش‌آموزی با مسئولان استانی، شهرستانی و نشست حلقه‌های معرفتی و بصیرتی پیش‌بینی شده است.

این مسئول عنوان کرد: روز پنج‌شنبه 11 آبان ماه سال جاری به عنوان دانش‌آموز بسیجی، اقتدار و پایداری و مقاومت نام‌گذاری شده و دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا از برنامه‌های این روز است.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین با بیان اینکه روز جمعه 12 آبان ماه مزین به نام دانش‌آموز بسیجی، امید و انتظار است، خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقه دو رهروان شهدا، کوهپیمایی پیشگامان بسیج دانش‌آموزی، برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع آمریکا دشمن کودکان، حضور در مصلاهای نماز جمعه و مراسم روز مبارزه با استکبار جهانی و راهپیمایی محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر عظیم‌الشأن اسلام پیش‌بینی شده است.

ملک‌محمدی از اجرای برنامه‌های دیگر در طول هفته بسیج دانش‌آموزی خبر داد و گفت: برگزاری مسابقه نشریه دیواری با موضوع «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی»، برگزاری مرحله مقدماتی مسابقه سرود بسیج دانش‌آموزی (نغمه عشق)، اجرای مسابقات وبلاگ‌نویسی با عنوان «تولید ملی، اقتدار ملی»، افتتاح واحدهای مقاومت جدید ویژه امیدان، توزیع مجله‌های پیشگامان، پویندگان و امیدان در سطح مدارس، برگزاری مسابقه انشانویسی با عنوان اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج دانش‌آموزی است.

انتهای پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول