اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آخرین جلسه

ستاد هماهنگی بسیج دانش‌آموزی یزد 4 مصوبه داشت

خبرگزاری فارس: ستاد هماهنگی و کمیته اجرایی بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان یزد با چهار مصوبه برای آخرین بار در سال 90 تشکیل جلسه داد.

ستاد هماهنگی بسیج دانش‌آموزی یزد 4 مصوبه داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، آخرین جلسه ستاد هماهنگی بسیج دانش‌آموزی یزد ظهر امروز با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه الغدیر، مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه الغدیر و جمعی از فرهنگیان و مسئولان آموزش و پرورش در خانه معلم یزد برگزار شد.

در این جلسه که چهار مصوبه داشت، در مورد مسابقات ورزشی دانش‌آموزان، جشنواره سرود و اردوهای عملی درس آمادگی دفاعی در سال 91 برنامه‌ریزی شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد در این مراسم اظهار داشت: این جلسه که آخرین برنامه این ستاد در سال 90 بود با هدف بررسی عملکرد محورهای فعالیت بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان، هم‌چنین برنامه‌ریزی برای ورود به باقی مانده سال تحصیلی در ابتدای سال 91 برگزار شد.

محمدکاظم رحیمی‌نژاد ادامه داد: یکی از کارهای محوری که امسال انجام شد، اردوهای راهیان‌نور بود و خوش‌بختانه با گستره وسیع و اعزام 12 هزار دانش‌آموز از مناطق مختلف استان یزد به این مناطق عملیاتی جنوب در دوران دفاع مقدس، رسالت بزرگی توسط بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان یزد انجام شد.

وی با تشکر از مسئولان بسیج دانش‌آموزی استان یزد برای همکاری بی‌دریغ با سازمان آموزش و پرورش گفت: امیدواریم برای سال آینده با ارتقای سطح کیفی این برنامه محدودیت‌ها و مشکلاتی که امسال وجود داشت را پشت سر بگذاریم.

رحیمی‌نژاد به تصویب سه طرح پیشنهادی دیگر در این جلسه اشاره کرد و افزود: مسابقات ورزشی در ابتدای سال آینده و در مرحله استانی برگزار خواهد شد و تیم‌های برگزیده به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.

مسئول بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه الغدیر استان یزد نیز در این مراسم ضمن قدردانی از مجموعه آموزش و پرورش استان یزد گفت: تعامل مطلوبی میان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان و آموزش و پرورش استان یزد برقرار است.

علی صدری ادامه داد: راهیان‌نور یک عملیات فرهنگی بسیار بزرگ است که به منظور گرامیداشت یاد و خاطره بزرگ‌مردانی که با ایثار و مردانگی در مقابل دشمنان ایستادند، به مرحله اجرا درمی‌آمد.

وی اجرای برنامه در هفته پژوهش، هفته معلم، جشن نیکوکاری، جشن عاطفه‌ها، دهه فجر، برگزاری انواع مسابقات و جشنواره‌های مختلف و ... را بخشی از برنامه‌های مشترک بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان عنوان کرد.

انتهای پیام/صا10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول