اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

مسابقات قرآن و عترت بسیج دانش‌آموزی در قم آغاز به کار کرد

خبرگزاری فارس: مرحله کشوری مسابقات قرآن و عترت بسیج دانش‌آموزی ویژه دختران دانش‌آموز امروز در فرهنگسرای جوان قم آغاز به کار کرد.

مسابقات قرآن و عترت بسیج دانش‌آموزی در قم آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مرحله کشوری مسابقات قرآن و عترت دانش‌آموزی ویژه دختران دانش‌آموز صبح امروز در سالن بعثت فرهنگسرای جوان قم برگزار شد.

در این مرحله از مسابقات 310 دانش‌آموز دختر بسیجی به رقابت می‌پردازند و در مرحله بعد که از جمعه آغاز خواهد شد، 310 دانش‌آموز بسیجی پسر از سراسر کشور شرکت خواهند داشت.

در این مراسم که علاوه بر دانش‌آموزان بسیجی مربیان آنها و جمعی از مسئولین آموزش و پرورش و بسیج دانش‌آموزی شرکت داشتند، معاون پرورشی و تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش به بیان نکاتی از تاثیر توجه به قرآن در زندگی اجتماعی پرداخت.

وی با اشاره به اینکه مفاهیم قرآن باید در سراسر زندگی ما جاری باشد گفت: حفظ و قرائت قرآن باید با عمل به آن در زندگی جاری شود چرا که پرداختن به این امور بدون توجه به عمل به آن، فاقد ارزش است.

مسئول بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان از دیگر سخنرانان این مراسم بود که گزارشی از روند برگزاری این مسابقات در سراسر کشور ارائه داد.

همچنین در این مراسم مهدیه شکوری، دانش‌آموز 14 ساله قمی و حافظ کل قرآن، به بیان دیدگاه‌ها و تجربیات خود در زمینه حفظ قرآن پرداخت.

در مراسم اختتامیه این مسابقات دانش‌آموزان دختر شرکت کننده در مسابقات فردا با حضور در دفتر آیت‌الله علوی گرگانی با این مرجع تقلید دیدار خواهند داشت.

مسابقات قرآن و عترت دانش‌آموزی ویژه پسران از جمعه در قم آغاز خواهد شد و این دانش‌آموزان نیز روز شنبه با حضور در دفتر آیت‌الله نوری همدانی با این مرجع تقلید دیدار خواهند کرد.

مسابقات قرآن و عترت بسیج دانش‌آموزی هر سال در رشته‌های حفظ، قرائت، مفاهیم قرآن و مفاهیم عترت با حضور گسترده دانش‌آموزان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول