اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان بسیج دانش‌آموزی:

بسیج دانش‌آموزی تنها تشکل دانش‌آموزی دارای قانون مصوب مجلس است

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان بسیج دانش‌‌آموزی گفت: بسیج دانش‌آموزی تنها تشکل دانش‌آموزی دارای قانون مصوب مجلس است.

بسیج دانش‌آموزی تنها تشکل دانش‌آموزی دارای قانون مصوب مجلس است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسین ممتحن صبح امروز در حاشیه مراسم افتتاحیه جشنواره فرهنگی ورزشی پیشگامان بسیج دانش‌آموزی در مجموعه ورزشی تربیت معلم شهید بهشتی مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسیج دانش‌آموزی با قانون مصوب مجلس، در تمام عرصه‌های مورد نیاز دانش‌آموزان ورود پیدا می‌کند و تا به حال رضایتمندی جامعه را کسب کرده است.

وی افزود: مدیریت عالی وزارت آموزش و پرورش توجه خوبی به فعالیت‌های بسیج دارد و در رسیدن به اهدافمان همراهی خوبی با ما انجام می‌دهد.

سرپرست سازمان بسیج دانش‌آموزی با اشاره به اجرای طرح حلقه‌های صالحین در بسیج دانش‌آموزی خاطرنشان کرد: طرح صالحین برای افزایش معرفت و بصیرت دانش‌آموزان در بسیج دانش‌آموزی اجرا می‌شود که تاکنون 25 هزار حلقه از دانش‌آموزان تشکیل شده است.

وی افزود: سال گذشته نخستین سال اجرای این طرح در بسیج دانش‌آموزی بود و هنوز برای قضاوت در مورد نتایج آن زود است اما قطعاً با اقدامات محتوایی که در این طرح صورت می‌گردد، آموزش معارف اسلامی و ایجاد بصیرت در روحیه دانش‌آموزان تاثیرگذار است.

ممتحن در ادامه با اشاره به برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی پیشگامان بسیج دانش‌آموزی در مشهد تصریح کرد: در این جشنواره 500 دانش‌آموز از 31 استان در قالب 46 تیم ورزشی در 4 رشته والیبال، بسکتبال، فوتسال و تنیس روی میز با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

سرپرست سازمان بسیج دانش‌‌آموزی افزود: این جشنواره با هدف ایجاد آمادگی جسمانی و معرفی توانمندی‌ها و استعدادهای دانش‌آموزان بسیجی و همچنین شناسایی و استعدادیابی ورزشی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح320

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول