اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان‌وبلوچستان:

آمادگی در برابر تهاجم فرهنگی از وظایف بسیج دانش‌آموزی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش سیستان‌و‌بلوچستان گفت: امروز بسیج دانش‌آموزی وظیفه حفظ آمادگی کامل در برابر تهاجم نرم‌افزاری دشمنان را دارد.

آمادگی در برابر تهاجم فرهنگی از وظایف بسیج دانش‌آموزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، غلامرضا محمدقاسمی پیش از ظهر امروز در همایش حلقه‌های صالحین که با حضور مسئولان بسیج استان در اردوگاه دانش‌آموزی فاطمه‌الزهرا زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: امروز وظیفه بسیج دانش‌آموزی حفظ آمادگی کامل و تقویت بصیرت و عمق‌بخشی تشکیلات برای مقایسه با تهاجم نرم‌افزاری دشمنان است.

وی افزود: بیش از 350 نفر از نخبگان بسیجی که معدل تحصیلی آنان بالای 18/5 است به عنوان جانشین واحد‌های مقاومت بسیج دانش‌آموزی و دبیران حلقه‌های صالحین مدارس استان انتخاب شده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان‌وبلوچستان بیان کرد: هدف از تشکیل حلقه‌های صالحین، تقویت کار مدیریتی، ارتقاء سطح معرفت دینی، سیاسی و اعتقادی، تمرین زندگی جمعی و مسئولیت‌پذیری است.

حبیب لکزایی جانشین سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان هم در این همایش با اشاره به روز پاسدار و تبریک اعیاد شعبانیه، عدالت محوری در سطح جامعه را از اهداف بلند و تفکرات اصلی بسیج دانست.

*‌ مبنای اصلی سند بنیادین بر مسائل دینی طراحی شده است

مدیر آموزش پرورش زابل صبح امروز در دیدار با فرمانده و کارکنان سپاه زابل به مناسبت سوم شعبان و روز پاسدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار به همه پاسداران از هماهنگی و ارتباط تنگاتنگ مجموعه سپاه زابل با آموزش و پرورش تقدیر و تشکر کرد.

حسن معزی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های آموزش و پرورش، رسالت اصلی آموزش و پرورش را فرهنگ‌سازی و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان و نوجوانان بیان کرد.

وی ادامه داد: مبنای اصلی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش منطبق بر مسائل تربیتی و دینی طراحی شده است.

مدیر آموزش و پرورش زابل گفت: پاسداران در طول نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره اثبات کرده‌اند که پشتیبان حقیقی و واقعی ولایت‌فقیه هستند و در تمام صحنه‌ها و به‌ویژه مسائل فرهنگی خوب درخشیده‌اند.

محمد ناظری فرمانده سپاه شهرستان زابل نیز در ادامه این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات آموزش و پرورش در زمینه مسائل فرهنگی و تربیتی شهر، از برنامه‌ریزی خوب مدیر آموزش و پرورش شهرستان زابل تقدیر کرد.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول