اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف غنی‌‏سازی اوقات فراغت

طرح هجرت 3 بسیج دانش‌‏آموزی شاهرود آغاز شد

خبرگزاری فارس: طرح هجرت 3 ویژه بازسازی و بهسازی مدارس زیرپوشش بسیج دانش‌‏آموزی شاهرود آغاز شد.

طرح هجرت 3 بسیج دانش‌‏آموزی شاهرود آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، ظهر امروز مسئول کارآمدی و سازندگی بسیج دانش‌آموزی شاهرود هدف از این طرح را بهسازی، مرمت و زیباسازی مراکز آموزشی شاهرود عنوان کرد.

حمیدرضا بیکی افزود: همانند سال‏‌های گذشته، بسیج دانش‌آموزی حوزه ایمان با همکاری بسیج سازندگی ناحیه و آموزش و پرورش شاهرود اقدام به اجرای این طرح در مدارس و مراکز آموزشی کرده و در مرحله اول چهار مدرسه در دستور کار قرار گرفته است.

مسئول کارآمدی و سازندگی بسیج دانش‌آموزی شاهرود با اشاره به اینکه هم‏‏‌اکنون 60 دانش‌آموز در این طرح حضور دارند، افزود: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده این دانش‌آموزان به گروه‌های هفت نفره تقسیم و زیر نظر یک استادکار سازمان فنی‌وحرفه‌ای به مرمت و زیباسازی مدارس مورد نظر می‌پردازند و یک گروه نیز در کارگاه تعمیر وسایل آموزش و پرورش در خصوص تعمیر تجهیزات مدارس حضور دارند.

وی یادآور شد: این هفتمین سال متوالی است که طرح هجرت 3 زیباسازی و بهسازی مدارس برگزار می‌شود و دانش‌آموزان در آن حضوری فعال و چشمگیر دارند.

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول