اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی قزوین:

رویکرد بسیج دانش‌آموزی مقابله با جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین گفت: رویکرد اصلی و محوری بسیج دانش‌آموزی مقابله با جنگ نرم دشمن است.

رویکرد بسیج دانش‌آموزی مقابله با جنگ نرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، محمدعلی ملک‌محمدی عصر دوشنبه در همایش حلقه‌های صالحین دانش‌آموزی که در سالن اجتماعات مجتمع آموزشی بهار آزادی شهرستان بویین زهرا برگزار شد، اظهار کرد: وظیفه بسیج در هر دوره‌ای پاسداری و حفاظت از حریم انقلاب اسلامی است.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین اضافه کرد: تلاش برای اشاعه فرهنگ متعالی اسلامی در جامعه باید توسط تمام کارگزاران و مردم با جدیت دنبال شود.

وی با اشاره به ضرورت شناسایی ابعاد مختلف جنگ نرم در کشور تصریح کرد: شبیخونی که از سوی دشمنان امروز بر جامعه در حال تحمیل است، بسیار سهمگین بوده که برای مقابله با این شبیخون و تهاجم شدید لازم است تا همه مسئولان و نهاد‌ها با یکدیگر بسیج همگانی را راه بیاندازند.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین ادامه داد: برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی امروز بر مبانی مقابله با جنگ نرم و آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ والای انقلاب اسلامی تهیه شده است.

ملک‌محمدی با بیان اینکه هر کدام از اقشار کشور امروز در قالب بسیج همان قشر ساماندهی می‌شوند، عنوان کرد: قدرت معنوی جمهوری اسلامی تکیه بر روحیه انسجام و خودباوری بسیجیان است.

وی ادامه داد: برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی قزوین بر پایه جذب حداکثری دانش‌آموزان و کیفی‌سازی برنامه‌ها اجرا می‌شود.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین عنوان کرد: گسترش و کیفی‌سازی حلقه‌های شجره طیبه صالحین نیز با جدیت ویژه در مدارس این استان در حال پیگیری و انجام است.

ملک‌محمدی با اشاره به برگزاری برنامه‌های فرهنگی از سوی بسیج دانش‌آموزی این استان هم‌زمان با مناسبت‌های مختلف سال بیان کرد: این برنامه‌ها با محوریت گروه‌های صالحین صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: در حوزه رویکرد‌های هنری نیز تشکیل گروه‌های سرود دانش‌آموزی و نمایش باید با برنامه‌ریزی و مراحل مختلف با کمک دانش‌آموزان پیگیری شود.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین ادامه داد: آمادگی همه‌جانبه در برابر جنگ نرم و تهدیدات نرم بر عهده همه دانش‌آموزان است.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول