اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان اصفهان:

مرحله دوم چهاردهمین دوره ولایت بسیج دانش‌آموزی آغاز شد

خبرگزاری فارس: مرحله دوم چهاردهمین دوره طرح ولایت بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان با حضور 600 دانش‌آموز پسر در اردوگاه شهید بهشتی فلاورجان آغاز شد.

مرحله دوم چهاردهمین دوره ولایت بسیج دانش‌آموزی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل روابط عمومی سازمان بسیج دانش آموزی،  حسین ممتحن با اشاره به دوره‌های ویژه طرح ولایت اظهار کرد: حدود 50 درصد استان های کشور قبل از ماه رمضان این طرح را اجرا کردند و در بقیه استان‌ها به دلیل شرایط جوی و گرمی هوا اجرای طرح به بعد از ماه رمضان موکول شد.

وی افزود: یک بیستم از 20 هزار دانش آموز کل کشور در طرح ولایت استان اصفهان شرکت می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی کشور هدف از برگزاری این دوره‌ها را تربیت جانشین واحد مقاومت و دبیر حلقه صالحان در بسیج مدارس اعلام کرد.

وی همچنین از حضور دیگر دانش آموزان سال دوم دبیرستان و کسانی که درس آمادگی دفاعی را می‌گذرانند در طرح اردوهای راهیان نور خبر داد.

ممتحن ادامه داد: این دانش آموزان ضمن بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس با فعالیت فرهنگی و تربیتی آشنا می‌شوند و یک محیط جذاب و دلچسب و آموزنده و تجربه آموزی را تجربه می‌کنند.

غلامرضا سلیمانی در این مراسم افتتاحیه دوره ولایت برادران گفت: دانش آموزان با الگوپذیری از شهدای دانش‌آموز و با بهره‌گیری از آموزه‌های دینی می‌توانند با توطئه‌های دشمنان و جنگ نرم مقابله کنند چنانکه نقش دانش آموزان در هشت سال دفاع مقدس که از نیروهای پیشران در مقابل قدرت‌های استکباری بودند، نیز همین بود.

وی یکی از مسیرهای ایجاد مکتب دفاعی را برگزاری همین اردوها دانست و افزود: در دوران دفاع مقدس دانش آموزان آمدند و مکتب دفاعی را ایجاد کردند.

سلیمانی ضمن تاکید بر ترویج و نهادینه شدن تفکر بسیجی در جامعه تصریح کرد: با نهادینه شدن این تفکر در جامعه، زمینه‌های پیشرفت و ترقی در تمام عرصه‌ها ایجاد می‌شود.

به گزارش فارس، مرحله دوم چهاردهمین دوره طرح ولایت بسیج دانش آموزی استان اصفهان با حضور 600 دانش آموز پسر در اردوگاه شهید بهشتی فلاورجان آغاز شد و این دوره تحت عنوان «آموزش جانشین واحد و دبیر حلقه صالحین پیشگام» با حضور یک هزار و 200 دانش‌آموز دختر و پسر برگزیده بسیجی مقطع متوسطه استان اصفهان از اول شهریور به مدت 10 روز در دو دوره پنج روزه به تفکیک جنسیت در اردوگاه کشوری شهید بهشتی باغ ابریشم برگزار شد.

در طول این دوره برنامه‌های آموزشی، جنگ جوان، غبارروبی مزار شهدا، مسابقات فرهنگی ورزشی و نشریات و خبرنامه‌ها برای همه دانش‌آموزان پیش‌بینی و برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول