اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 600 دانش‌آموز

طرح ولایت بسیج دانش‌آموزی در اصفهان آغاز به کار کرد

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: طرح ولایت بسیج دانش‌آموزی با حضور 600 دانش‌آموز دختر در محل اردوگاه شهید بهشتی اصفهان (باغ ابریشم) آغاز به کار کرد.

طرح ولایت بسیج دانش‌آموزی در اصفهان آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد ادیب صبح امروز در مراسم افتتاحیه طرح ولایت بسیج دانش‌آموزی که در محل باغ ابریشم اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: هدف از برگزاری طرح ولایت دانش‌آموزی معرفی دانش‌آموزان شاخص و در نهایت افزودن به فعالیت در حلقه شجره طیبه صالحین است.

وی با بیان اینکه حضور 600 دانش‌آموز در این اردوگاه طی چند روز نوعی سازندگی است، افزود: این دانش‌آموزان از بین افراد نخبه انتخاب و جزو دانش‌آموزان ولایت‌مدار، متدین و با انگیزه‌ای هستند که با آمادگی کامل بسیجی‌وار تلاش می‌کنند.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان، تصریح کرد: این دانش‌آموزان با هدف کادربندی واحد مقاومت بسیج و ارتقاء بینش دینی، بصیرتی، معرفتی و اخلاقی با اعتقاد به اندیشه‌های ناب امام خمینی (ره) در این طرح شرکت کرده‌اند.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به اینکه در اردوی طرح ولایت یک سری اصول داریم، ادامه داد: اصل معنویت و نماز اول وقت، اصل ارزش‌گذاری بر علم و اخلاق، تقسیم کار براساس مشارکت، نظم و انضباط، جذابیت محتوای برنامه و نشاط و شادابی از مهم‌ترین اصول اجرایی در این طرح است.

وی با بیان اینکه این اردو برای خواهران و برادران برگزار می‌شود، افزود: در این دوره پنج روزه سعی شده است برای خواهران برنامه‌های متنوع و در مباحث مختلف و بر پایه آشنایی با سیره الهی، احکام و عقاید معرفتی را شامل شود.

ادیب گفت: برگزاری حلقه تربیتی صالحین ویژگی جلوه‌های ویژه دفاع مقدس و نیز تجدید میثاق با شهدا را تداعی می‌کند.

وی هم‌چنین از برنامه‌های جانبی فرهنگی و ورزشی در طول دوره طرح ولایت بسیج دانش‌آموزی خبر داد.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول