اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش جیرفت خبر داد

اختصاص 76 سهمیه در اردوهای بسیج دانش‌آموزی جیرفت

خبرگزاری فارس: معاون اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت گفت: برای اردوهای بسیج دانش‌آموزی در سال‌جاری 37 سهمیه ویژه دختران و 39 سهمیه ویژه برادران اختصاص یافته است.

اختصاص 76 سهمیه در اردوهای بسیج دانش‌آموزی جیرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، خشایار علی‌توکلی ظهر امروز در جلسه بررسی فعالیت گروه‌های جهادی در شهرستان جیرفت اظهار داشت: برای اردوهای بسیج دانش‌آموزی در سال‌جاری 37 سهمیه ویژه دختران و 39 سهمیه ویژه برادران اختصاص یافته است.

وی افزود: افرادی که در گروه‌های جهادی شرکت می‌کنند از اقشار مختلف دانش‌آموز، دانشجو، کارمندان و طلاب هستند.

علی‌توکلی تصریح کرد: این اردوها زیر نظر بسیج دانشجویی کشور و با هماهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی، هنری، عمرانی و پزشکی انجام می‌شود.

وی ابراز داشت: پیشنهاد می‌‌شود مجموعه مدیریت شهرستان یک صندوق قرض‌الحسنه با هدف وام‌دهی به فعالان گروه‌های جهادی راه‌اندازی کند تا از این طریق انگیزه بیشتری در جوانان نسبت به خدمت در این گروه‌ها ایجاد شود.

علی‌توکلی بیان داشت: اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت نیز لیست مدرسه‌هایی که نیاز به تعمیر و بازسازی دارند، تهیه و در اختیار این گروه‌ها قرار می‌دهد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جیرفت نیز در این جلسه اظهار داشت: با وجود تمدن 7 هزار ساله شهرستان جیرفت و ظرفیت فرهنگی و تاریخی بسیار قوی آن، باید توجه بیشتری نسبت به این منطقه صورت گیرد و فعالیت‌های گروه‌های جهادی در آنجا انجام شود.

سعید سالارگنجی عنوان کرد: در بحث بهداشت بخش اسماعیلیه نیز اقداماتی انجام گرفته، اما در بخش جاده‌سازی توجه چندانی به آن نشده است به همین دلیل می‌طلبد در این زمینه کارهای بیشتری صورت گیرد.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول