اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

اجرای برنامه‌های مختلف در هفته بسیج دانش‌آموزی در کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: در هفته بسیج دانش‌آموزی امسال ده‌ها برنامه با 25 عنوان متنوع و جذاب در سطح این استان اجرایی می‌شود.

اجرای برنامه‌های مختلف در هفته بسیج دانش‌آموزی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، عبدالصفا نجاتی صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران در این شهرستان اظهار کرد: هفته بسیج دانش‌آموزی در هفتم آبان هر سال و در سالروز شهادت شهید حسین فهمیده نوجوان 13 ساله بسیجی آغاز می‌شود و در 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی پایان می‌یابد.

* یک سوم جمعیت دانش‌‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد بسیجی هستند

وی با اشاره به اینکه در طول دفاع مقدس افزون بر 500 هزار دانش‌‌آموز به دفعات مکرر به جبهه‌ها اعزام شدند، بیان داشت: این هفته یادآور رشادت‌های 36 هزار دانش‌آموز شهید کشور و اقدامات بی‌نظیر دانش‌آموزان در مدت حضور در صحنه جنگ و در دفاع مقدس است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این استان 465 شهید دانش‌آموز تقدیم انقلاب و اسلام کرده است، یادآور شد: در این استان بیشترین شهدا و رزمندگان متعلق به قشر دانش‌آموز است.

نجاتی گفت: دانش‌آموزان بابصیرت این استان در عرصه‌های مختلف از سایر اقشار جلوتر هستند.

وی ابراز داشت: یک سوم جمعیت بسیجی کهگیلویه و بویراحمد و حتی کشور دانش‌آموز هستند و دانش‌آموزان در عرصه‌های علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی و دیگر زمینه‌ها نیز رشد و پیشرفت قابل توجهی داشته‌اند.

نجاتی تصریح کرد: در هفته بسیج دانش‌آموزی در سطح کهگیلویه و بویراحمد همزمان با سراسر کشور در یک تعامل مطلوب با مجموعه آموزش و پرورش استان، افزون بر 25 عنوان برنامه با شعار «دانش‌‌آموز بسیجی تبلور دانایی و توانایی، ولایت‌مداری و حمایت از کار و سرمایه ایرانی» اجرایی می‌شود.

وی عنوان داشت: همزمان با این برنامه‌ها اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی جنوب اجرایی شده است.

* اعزام 12 هزار دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمدی به مناطق عملیاتی جنوب

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: 12 هزار دانش‌آموز بسیجی امسال در قالب کاروان راهیان نور از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می‌کنند.

نجاتی با تشریح اهداف برنامه‌ریزی و ارائه و اجرای برنامه‌های مختلف در هفته بسیج دانش‌آموزی، تجلیل و تکریم از زحمات و ایثارگری‌های نسل جوان، ارائه الگوی مستند برای جوانان و نوجوانان، تأثیرگذاری مثبت ارزش‌ها و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی بر فضای عمومی مدارس و نیز ایجاد زمینه‌ بروز و ظهور خلاقیت‌ها و استعدادها در نسل جوان را از مهم‌ترین این اهداف بیان کرد.

وی گفت: روز اول هفته بسیج دانش‌آموزی با عنوان الگوگیری از شهدا، روز دوم با عنوان دانش‌آموز بسیجی، ایثار و شهادت، روز سوم با عنوان بسیج دانش‌آموزی قرآن و عترت و روز چهارم با عنوان دانش‌آموز بسیجی نوآوری و خلاقیت نامگذاری شده است.

نجاتی ادامه داد: روز پنجم این هفته با عنوان دانش‌آموز بسیجی، پایداری و مقاومت، روز ششم با عنوان دانش‌آموز بسیجی امید و انتظار و روز هفتم نیز با عنوان دانش‌آموز بسیجی استکبارستیزی و مقاومت نامگذاری شده که در هر روز برنامه‌های متنوعی اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول