اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ماهشهر:

بسیج دانش‌آموزی بستر مناسبی برای رشد و تعالی دانش‌آموزان است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بندر ماهشهر گفت: بسیج دانش‌آموزی بستر مناسبی برای رشد و تعالی دانش‌آموزان است و می‌تواند نقش مهمی در پرورش ایمان و روحیه ایثارگری آنها داشته باشد.

بسیج دانش‌آموزی بستر مناسبی برای رشد و تعالی دانش‌آموزان است

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، منوچهر حیاتی ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت هفته بسیج دانش‌آموزی و 13 آبان اظهار کرد: بسیج یکی از عنایات ارزشمند و والای الهی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که به برکت وجود حضرت امام خمینی (ره) به امت اسلامی ایران ارزانی شده و بسیج دانش‌آموزی بخشی از این شجره طیبه و درخت پرثمر و با برکت انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: اکنون که دشمنان اسلام و انقلاب از تمام توطئه های استکباری خویش ناامید شده‌اند، تنها راه مقابله با این نظام را مبارزه با فرهنگ و اعتقادات مردم تصور کرده‌اند.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان بندر ماهشهر افزود: از این رو دشمنان بیشترین توجه و حمله را به نسل جوان، این آینده‌سازان جامعه اسلامی معطوف داشته و با توسل به انواع ترفندها و توطئه‌های فرهنگی، به زعم خود تلاش می‌کنند تا این طلایه‌داران عرصه‌های علم و فرهنگ را از انقلاب اسلامی که خون‌بهای هزاران شهید به خون خفته است، دور کنند.

حیاتی تأکید کرد: جوانان و نوجوانان دانش‌آموز بسیجی در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و دیگر عرصه‌های انقلاب نقش ممتاز و موثری داشته‌اند که هرگز از خاطره‌ها محو نخواهد شد.

وی اذعان کرد: آنان در دوران دفاع مقدس با میدان‌داری جبهه‌ها و تقدیم بیش از 36 هزار شهید و مفقودالاثر در دوران سازندگی با حضور فعال در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، علمی، اقتصادی و اجتماعی سازندگی کشور، این نقش برجسته را به بهترین نحو تداوم بخشیده‌اند.

این مقام مسئول با بیان اینکه 500 هزار دانش‌آموزان در دوران دفاع مقدس به نقش‌آفرینی پرداختند، افزود: 36 هزار دانش‌آموز شهید درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.

حیاتی اظهار داشت: بسیج دانش‌آموزی بستر مناسبی برای رشد و تعالی دانش‌آموزان است و حتی می‌تواند نقش مهمی در پرورش ایمان و روحیه ایثارگری آنها داشته باشد.

وی اضافه کرد: بسیج دانش‌آموزی باید همچنان با قدرت در مدارس و عرصه‌های مختلف حضور داشته باشد و وظایف خود را انجام دهد.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول