اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین:

الگوپروری از کارکردهای بسیج دانش‌آموزی است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: یکی از مهم‌ترین کارکردها و رسالت‌های بسیج دانش‌‌آموزی، اسوه‌پروری و الگوسازی است.

الگوپروری از کارکردهای بسیج دانش‌آموزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام محمد کدخدایی صبح امروز در افتتاحیه پانزدهمین دوره آموزشی مهارت‌های تخصصی فرماندهان حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی که در تالار ابن‌هیثم تربیت معلم شهید بهشتی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: سند تحول آموزش و پرورش، یکی از اقدامات بسیار جدی برای آغاز رویکرد جدید در آموزش و پرورش است.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: در سال‌های قبل، هر گاه به محضر مقام معظم رهبری می‌رسیدیم، ایشان نسبت به عدم توجه به آموزش و پرورش گلایه‌مند بودند، اما در سال جاری و در سالگرد شهادت استاد مطهری، ایشان سند تحول آموزش و پرورش را تاdید کردند و همه باید برای اجرایی شدن آن، با یکدیگر همکاری کنیم.

کدخدایی بیان کرد: یکی از مهم‌ترین کارکردهای بسیج، پر کردن خلأها و ضعف‌هایی است که در سایر قسمت‌ها مشاهده می‌شود و در واقع، بسیج باید مکمل برنامه‌های سایر ارگان‌ها باشد.

وی گفت: بسیجیان باید پیوستگی بین نسل جوان با نظام جمهوری اسلامی را بیشتر کرده و هم‌چنین از روحیه فرهنگی برای تربیت نسل جوان برخوردار باشند.

کدخدایی تاکید کرد: کار ارزشمند بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران، آموزش مدیران کاروان‌های راهیان‌نور و منبع تولید نیرو در نظام و خدمت به کشور است.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین افزود: برای مثال، برگزاری اردوهای راهیان‌نور برای دانش‌آموزان بسیجی دارای تاثیرات بسیار شگرفی بود و در واقع، یک انقلاب بزرگ روحی و فرهنگی را در میان دانش‌آموزان و حاضران در این اردوها ایجاد کرده است.

اردوهای راهیان‌نور، پاسخ‌ محکمی به شبهه‌افکنی دشمنان در میان دانش‌آموزان است

کدخدایی یادآور شد: برگزاری اردوهای راهیان‌نور، پاسخ‌ محکمی به شبهاتی است که دشمنان سعی در القای آن به نسل جوان و دانش‌آموز دارند.

وی با اشاره به سایر وظایف بسیج دانش‌آموزی عنوان کرد: در سازمان بسیج دانش‌آموزی، مدیران، تدابیر بسیار خوبی را در نظر گرفته‌اند که یکی از مهم‌ترین آنها، معرفی چهره‌های شاخص شهدای دانش‌آموزی برای نسل جدید است.

کدخدایی گفت: شهدا، حق بسیار بزرگی بر گردن ما دارند و بر همه ما واجب است که در تمام شرایط، احترام آنها را حفظ کنیم، زیرا آنها نماد ایثار و فداکاری هستند.

وی ادامه داد: یکی از راهکارهای مثبت بسیج دانش‌آموزی در این زمینه، الگوپروری و اسوه‌سازی از شهدا برای دانش‌آموزان است و شخصیت شهدای دانش‌آموزی مانند شهید فهمیده، شهید محمدی و شهید والازاده را بسیار مناسب برای دانش‌آموزان تبیین و تشریح کرده‌اند و باید همین روال در آینده نیز ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول