اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست بسیج دانش‌آموزی:

بسیج دانش‌آموزی در رده ابتدایی تشکیل می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست بسیج دانش‌آموزی گفت: تشکیل و گسترش بسیج دانش‌آموزی در رده‌ ابتدایی، اولویت اصلی این سازمان در سال جاری است.

بسیج دانش‌آموزی در رده ابتدایی تشکیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسین ممتحن صبح امروز در افتتاحیه پانزدهمین دوره آموزشی مهارت‌های تخصصی فرماندهان حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی در تالار ابن‌هیثم تربیت معلم شهید بهشتی مشهد، اظهار کرد: میانگین تعداد اعضای بسیج دانش‌آموزی نسبت به جامعه هدف در سال جاری، حدود 64 درصد است و این رقم تا پایان سال 94، باید به 78 درصد برسد.

سرپرست سازمان بسیج دانش‌آموزی تاکید کرد: مقام معظم رهبری، سال جاری را به‌ عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام گذاری کرده‌اند و سازمان بسیج دانش‌آموزی نیز با تمام توان خود در راستای نیل به این هدف اقدام می‌کند.

ممتحن گفت: عمده برنامه‌های سازمان بسیج دانش‌آموزی در راستای تحقق شعار سال شامل راهبردهای فرهنگی مانند افزایش شناخت دانش‌آموزان نسبت به مقوله تولید ملی و هم‌چنین تبلیغ و فرهنگ‌سازی حمایت از تولید داخلی است.

وی یادآور شد: کیفی‌سازی شبکه مدیریت بسیج نیز در رده‌های مختلف بسیج دانش‌آموزی یکی دیگر از دستورکارهای سازمان بسیج دانش‌آموزی در سال جاری است که این امر را با بکارگیری افراد شایسته در امور نوجوانان و جوانان و ارتقای مهارت‌های تخصصی و سازمانی آنها مهیا می‌کنیم.

ممتحن تاکید کرد: کیفی‌سازی حلقه‌های صالحین نیز، باید مورد توجه مسئولان سازمان در سال جاری باشد.

سرپرست سازمان بسیج دانش‌آموزی افزود: مهم‌ترین اولویت سازمان بسیج دانش‌آموزی در سال جاری، گسترش و تشکیل بسیج دانش‌آموزی در رده ابتدایی است.

در ادامه این همایش، ولی‌الله نادرپور، مدیر برنامه‌ریزی سازمان بسیج دانش‌آموزی عنوان کرد: در پانزدهمین دوره آموزشی مهارت‌های تخصصی فرماندهان حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی، حدود 80 درصد از فرماندهان شرکت‌ کننده، برای نخستین ‌بار است که در این دوره‌ها شرکت می‌کنند.

مدیر برنامه‌ریزی سازمان بسیج دانش‌آموزی تاکید کرد: هم‌اندیشی و ارائه راهکارهای مناسب برای ارائه بهتر فعالیت‌ها، توانمندسازی فرماندهان و ارائه آخرین سیاست‌های سازمان بسیج دانش‌آموزی و همسان‌سازی دستورالعمل‌ها، مهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش است.

نادرپور گفت: برگزاری کلاس‌های تخصصی و هم‌اندیشی و کارگاه‌های آموزش فضای مجازی از دیگر برنامه‌های جانبی این همایش است.

لازم به ذکر است این همایش به مدت سه روز در مجموعه تربیت معلم شهید بهشتی مشهد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول