اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خلخال:

بسیج دانش‌آموزی به اخلاص همراه با عمل مجهز شده است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خلخال گفت: اعضای بسیج دانش‌آموزی امروز مجهز به اخلاص توأم با عمل شده‌اند و از این طریق توانسته‌اند در عرصه حاضر و آماده باشند.

بسیج دانش‌آموزی به اخلاص همراه با عمل مجهز شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام علی عابدی عصر امروز در مراسم تجلیل از فرماندهان واحدهای دانش‌آموزی مدارس در خلخال اظهار داشت: بهترین سرمایه‌های کشور امروز در سنگر بسیج و صیانت از ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی در صحنه آماده و حاضر هستند و همیشه در دفاع از حقانیت این نظام نقش پیشتازی و پیشروی را ایفا می‌کنند.

وی با بیان این‌که دانش‌آموزان ما با فرهنگ ایثار و شهادت و دستیابی به بسیاری از آرمان‌خواهی عجین و مزین شده‌اند، تصریح کرد: دانش‌آموزان ما امروز در سنگر تعلیم و تربیت با دفاع از بهترین الگوهای اسلامی، مکتبی سعی دارند با دستاوردهای 34 ساله انقلاب که سراسر افتخار و بالندگی است، آشنا شوند و گام در این مسیر جاودانه بگذارند.

عابدی در ادامه سخنان خود به تنوع فعالیت‌های بسیج دانش‌آموزی و ضرورت تبلیغ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش‌آموزان و بیان فلسفه دفاع از این مرز و بوم خواستار توجه جدی به نهادینه شدن فرهنگ بسیج در بین دانش‌آموزان و نسل آینده انقلاب اسلامی شد.

به گزارش فارس، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خلخال خاطر نشان کرد: دشمنان ما از فرهنگ بسیج و مکتب انسان‌ساز جهاد و شهادت به شدت در هراس و نگرانی هستند و هرگز این حقیقت را باور نکردند که ملت ایران در دفاع از کشور و کیان هستی با تکیه بر این ارزش‌ها به موفقیت و پیروزی دست یافتند.

وی در ادامه سخنان خود به هجمه‌های سنگین استکبار جهانی در حوزه فرهنگ و از بین بردن اندیشه‌های مبتنی بر اصول اسلامی و دینی را یادآور شد و اضافه کرد: دشمنان مستأصل ما مرزهای اعتقادی و ارزشی جوانانمان را نشانه گرفته‌اند تا شاید بتوانند از این طریق خواسته‌های خود را محقق کنند.

در این همایش فرمانده بسیج دانش‌آموزی خلخال نیز از ساماندهی و فعال بودن واحدهای دانش‌آموزی در مدارس خلخال خبر داد.

حسن نوروزی ادامه داد: دانش‌آموزان امروز در سنگر تعلیم و تربیت مدافع حقیقی آموزه‌های اسلامی، دینی هستند و در اخلاص و عمل الگوی شایسته مکتبی را فراروی خود قرار داده‌اند.

در این همایش از فرماندهان واحدهای هدف با رویکرد توجیه برنامه‌ها در سال 91 که 50 فرمانده واحد دانش‌آموزی حضور داشتند، تجلیل شد.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول