اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانش‌آموزی بویین زهرا:

تربیت اسلامی محور برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی است

خبرگزاری فارس: خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانش‌آموزی بویین زهرا گفت: تربیت و تعلیم اسلامی، محور برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی است.

تربیت اسلامی محور برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، رضا ابراهیمی صبح امروز در دیدار با دانش‌آموزان بسیجی شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه دانش‌آموزان و جوانان پیام‌آوران اقتدار و عزت ایران اسلامی در شرایط حاضر هستند، اظهار کرد: حمایت‌های مادی و معنوی مسئولان از طرح‌ها و دستاورد‌های دانش‌آموزان و نوجوانان در سراسر کشور باید همواره‌ افزایش پیدا کرده تا مقدمات فتح قله‌های پیشرفت برای کشور فراهم شود.

مسئول بسیج دانش‌آموزی شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه نظام اسلامی امروز همچنان با قدرت و صلابتی به تمام معنا در حال صعود به قله‌های افتخار و عزت در بین ملت‌های دیگر است، افزود: هنر جوانان و نوجوانان ایرانی این است که با حضور و مشارکت پر‌رنگ خویش در عرصه‌های علمی و رقابتی دنیا چشمه‌ای از اقتدار ایران را به رخ بیگانگان می‌کشد و آنان را خوار می‌کند.

وی با بیان اینکه آموزش و ترویج فرهنگ اسلامی ضروری است تا در سطح مدارس و مراکز اجتماعی جامعه گسترش یابد، عنوان کرد: اراده و تلاش وافر جوانان و دانش‌آموزان بیانگر این است که کشور در آینده‌ای نزدیک با یک رشد علمی بسیار چشمگیر رو‌به‌رو می‌شود.

مسئول بسیج دانش‌آموزی شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه ملت ایران هیچ‌گاه عرصه رقابت با کشور‌های توسعه‌یافتگی دیگر را ترک نمی‌کند، بیان کرد: آبرو و استقلال نظام اسلامی امروز زبانزد عام و خاص بوده و تمام دولت‌ها به اقتدار و عزت ایران اسلامی واقف هستند.

ابراهیمی هدف از توطئه‌های دشمنان و غرب در عرصه‌های فرهنگی و شبیخون نرم را احاطه بر اندیشه‌های جوانان و نوجوانان پاک ایرانی عنوان و تصریح کرد: برنامه‌سازی فرهنگی از سوی مسئولان و متولیان امر باید همواره جدی‌ گرفته شده و پیگیری شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی در این شهرستان در راستای آشنایی جوانان با ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و نیز آشنایی دانش‌آموزی با تعالیم قرآن کریم تدوین شده است، بیان کرد: ضرورت دارد تا مربیان و مسئولان فرهنگی در مدارس و مجتمع‌های آموزشی با در نظرگیری این مهم عرصه را برای شکوفایی خلاقیت‌های فوق‌العاده دانش‌آموزان فراهم کنند.

انتهای پیام/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول