اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قم

مسابقات قرآن و عترت بسیج دانش‌آموزی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دهمین دوره مسابقات کشوری قرآن و عترت بسیج دانش‌آموزی چهارم اردیبهشت‌ماه در قم افتتاح می‌شود.

مسابقات قرآن و عترت بسیج دانش‌آموزی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، مدیر فرهنگی سازمان بسیج دانش‌آموزی کل کشور با اشاره به برگزاری مسابقات کشوری قرآن و عترت بسیج دانش‌آموزی در قم تصریح کرد: این مسابقات از روز سوم اردیبهشت‌ماه با پذیرش دانش‌آموزان بسیجی آغاز می‌شود و مراسم افتتاحیه از روز چهارم اردیبهشت‌ماه با آغاز مسابقات دختران در فرهنگسرای جوان قم شروع می‌شود.

کلانتری بیان‌ کرد: مراسم افتتاحیه این مسابقات فردا صبح با حضور مسئولان لشکری و کشوری در سالن اجتماعات فرهنگسرای جوان برگزار شده و 310 دانش‌آموز دختر بسیجی در این مسابقات به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

وی افزود: مسابقات دختران روزهای چهارم و پنجم اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود و آیین اختتامیه این مسابقات نیز در محضر آیت‌الله علوی گرگانی در روز پنجم اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

مدیر فرهنگی سازمان بسیج دانش‌آموزی اظهار کرد: مسابقات قرآن و عترت دانش‌آموزان پسر بسیجی نیز روزهای هشتم و نهم اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود و مراسم افتتاحیه صبح روز هشتم در فرهنگسرای جوان برگزار می‌شود.

کلانتری بیان کرد: این مسابقات نیز در روزهای هشتم و نهم اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود و آئین اختتامیه آن نیز روز نهم اردیبهشت‌ماه در محضر آیت‌الله العظمی حسین نوری همدانی برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مرحله از مسابقات 310 دانش‌آموز پسر بسیجی نیز حضور دارند و به مدت دو روز در رشته‌های حفظ، قرائت، مفاهیم قرآن و مفاهیم عترت با هم به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/‌ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول