اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دانش‌آموزی سپاه حضرت سید‌الشهدا(ع):

بسیج دانش‌آموزی از قدیمی‌ترین اقشار جامعه است

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت سید‌الشهدا(ع) استان تهران با اشاره به اهمیت و قدمت بسیج دانش‌‌آموزی گفت: بسیج دانش‌آموزی از قدیمی‌ترین اقشار جامعه است.

بسیج دانش‌آموزی از قدیمی‌ترین اقشار جامعه است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران محسن برزگر ساعاتی پیش در نشست خبری که به منظور تشریح برنامه‌های سپاه حضرت سید‌الشهدا(ع) استان تهران در هفته بسیج دانش‌آموزی برگزار شد، بسیج دانش‌آموزی را یک مجموعه مهم خواند و گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری «بسیج دانش‌آموزی نیاز جامعه است»، پرداختن به بسیج دانش‌آموزی بسیار مهم و اساسی است.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت سید‌الشهدا(ع) استان تهران بسیج دانش‌آموزی را از قدیمی‌ترین اقشار جامعه دانست و تاکید کرد: بسیج دانش‌آموزی در چند سال اخیر به خوبی توانسته جوانان و نوجوانان را با آرمان‌های والای شهدا و مقام معظم رهبری آشنا کند.

 وی در ادامه ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار داشت: برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی از صبح فردا با تجدید میثاق با آرمان‌های والای امام، شهدا و مقام معظم رهبری در حرم مطهر امام خمینی(ره) ‌با حضور خانواده معظم شهدا، حمید‌رضا حاجی‌بابایی وزیر آموزش و پرورش و محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، فرماندهان نظامی و انتظامی و دانش‌آموزان بسیجی آغاز می‌شود.

برزگر در ادامه خاطرنشان کرد: بسیجیان استان تهران طی فردا و روزهای آینده با ائمه جمعه و مسئولان شهرستان‌ها دیدار و گفت‌وگو می‌کنند.

 

* بزرگداشت شهید محمدی با حضور وزیر آموزش و پرورش در سرزمین نور

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت سید‌الشهدا(ع) استان تهران در تشریح برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار داشت: 450 نفر از دانش‌آموزان بسیجی روز شنبه در قالب کاروان‌های راهیان نور به نمایندگی از بسیجیان استان تهران در یادمان شهدا در شلمچه حضور یافته و مراسم بزرگداشت شهید بهنام محمدی با حضور وزیر آموزش و پرورش، مسئولان کشوری و فرماندهان نظامی و انتظامی در سرزمین‌های نور برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: روز یکشنبه نیز مراسم‌های باشکوهی با حضور کاروان‌های راهیان نور در شلمچه و همچنین در نواحی مختلف استان تهران برگزار می‌شود.

برزگر با اشاره به سالروز شهید فهمیده گفت: روز دوشنبه همزمان با سالروز شهادت شهید فهمیده یادواره شهدا به طور همزمان در 26 حوزه بسیج دانش‌آموزی در استان تهران برگزار می‌شود.

* برگزاری مانور مدیریت بحران در مدارس استان تهران

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت سید‌الشهدا(ع) استان تهران برگزاری مانور مدیریت بحران در مدارس استان تهران را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی برشمرد و تأکید کرد: روز سه‌شنبه به طور همزمان مانور مدیریت بحران در مدارس استان تهران برگزار می‌شود و مسابقات قرآن و عترت، برنامه تجلیل و تکریم از دانش‌‌آموزان اردوهای هجرت 3 و ... از دیگر برنامه‌های این هفته است.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول