اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه کربلای مازندران:

مازندران میزبان اکران فیلم‌های دفاع مقدس شد

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه کربلای مازندران از اکران فیلم‌های دفاع مقدس در مازندران خبر داد.

مازندران میزبان اکران فیلم‌های دفاع مقدس شد

سید قاسم هاشمی امروز در حاشیه برگزاری جشنواره ساحل سالم چالوس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چالوس اظهار داشت: این طرح تجربه نخست فرهنگی و اجتماعی سپاه در عرصه ساحل و تفرجگاه بود و با وجود برخی کاستی‌ها بسیار عالی و در سطحی مطلوب برگزار شد.

وی تصریح کرد: در ارزیابی‌ها، نظرسنجی‌ها و اظهارات همشهریان، هموطنان مسافر و گردشگرانی که از سراسر کشور در این طرح حضور داشتند رضایتمندی آن‌ها کاملا مشهود بود و حتی برخی از مسافران به‌ خاطر اجرای همین برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی مدت اقامت خود را در سواحل چالوس افزایش دادند تا در شب‌های بعدی نیز بتوانند از این جشنواره بهره‌مند شوند.

هاشمی درباره تاثیر این برنامه در مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمن بیان داشت: همین که بتوان به مدت بیش از دو ساعت برای هموطنان خود برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی و جنگ شادی با آموزه‌های دینی اجرا کنیم این خود یکی از بزرگ‌ترین برنامه‌ها در مقابله با جنگ نرم دشمنان است و به‌ ویژه که این برنامه‌ها از سوی سپاه و بسیج اجرا می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه کربلای مازندران بیان داشت: سپاه و بسیج در عرصه مقابله با جنگ نرم دشمنان که دغدغه تمام دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است به خوبی عمل کرد.

هاشمی تصریح کرد: آشنایی بیشتر مسافران و گردشگران با توطئه‌های دشمنان در عرصه جنگ نرم، برپایی نمایشگاه با موضوع‌های عفاف و حجاب، ماهواره، اعتیاد و... برای مردم جاذبه‌های ویژه‌ای به همراه داشت و استقبال گسترده‌ای از این برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی شد.

وی چالوس را یکی از طرح‌های برتر استان اعلام کرد و گفت: این شهرستان جزء رده‌های برتر استانی در برگزاری جشنواره فرهنگی و اجتماعی در ساحل دریا شناخته شد که ملاک ارزیابی در این انتخاب اجرای برنامه‌های فرهنگی با آموزه‌های دینی و معرفی و احیای ارزش‌های معنوی و مذهبی بود.

هاشمی خاطرنشان کرد: امسال در ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس همزمان با جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، دو شهر مازندران میزبان اکران فیلم‌های دفاع مقدس است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه کربلای مازندران افزود: در حال حاضر دو شهر تنکابن و فریدونکنار برای نمایش فیلم‌های دفاع مقدس اعلام آمادگی کردند که احتمال می‌رود چند شهر دیگر نیز میزبان نمایش فیلم دفاع مقدس شوند.

هاشمی ابراز داشت: برخی از برنامه‌های فرهنگی ما دراز مدت است و برخی دیگر به صورت فصلی که مسافران و گردشگران زیادی به مازندران سفر می‌کنند برگزار می‌شود.

وی گفت: همچنین پس از هفته دفاع مقدس فعالیت‌هایی در زمینه تولید سرود، نشریه، تئاتر خیابانی، جشنواره رباتیک ادامه دارد.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول