اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش زابل:

انتقال ارزش‌های دفاع مقدس راه مقابله با دشمنان است

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش زابل گفت: بهترین شیوه مبارزه با جنگ نرم دشمنان، انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان است.

انتقال ارزش‌های دفاع مقدس راه مقابله با دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حسن معزی صبح امروز در جلسه شورای اداری آموزش و پرورش زابل اظهار داشت: مقرر شده تا جلسه شورای اداری با هدف اطلاع‌رسانی درون سازمانی از اقدامات انجام شده هر سه ماه یک بار برگزار شود.

وی با اشاره به شهادت امام جعفر صادق (ع) افزود: توفیق امروز حاصل تلاش دسته‌جمعی همکاران است و هرچه تلاش و سنگینی کار بیشتر باشد اجر و ثواب بیشتری نیز به دنبال خواهد داشت.

مدیر آموزش و پرورش زابل به رخداد جهانی اجلاس سران غیرمتعهد اشاره کرد و بیان داشت: این افتخار مثال‌زدنی در تاریخ انقلاب اسلامی بی‌سابقه بوده است.

معزی در ادامه به فرارسیدن هفته دفاع مقدس پرداخت و گفت: شهدای فرهنگی و دانش‌آموز به عنوان نشانه‌های افتخار آموزش و پرورش هستند.

وی خاطرنشان کرد: باید به افتخار این اقتدار، امنیت و سربلندی سجده شکر به جای آوریم و تلاش کنیم ارزش‌های دفاع مقدس و شهدا به نسل‌های بعدی منتقل شود.

مدیر آموزش و پرورش زابل افزود: بهترین شیوه مقابله با تهدیدات دشمن که حتی تا حریم خصوصی خانه‌ها نیز آمده است، انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و تفکر و اندیشه شهدا به نسل جوان می‌باشد.

معزی به اجرای طرح تحول بنیادین در 123 کشور اشاره کرد و افزود: تا به باور نرسیم نمی‌توانیم قدم برداریم و برای اجرای طرح تحول بنیادین باید اول به باور برسیم.

وی توجه همکاران را به توطئه‌های دشمن جلب کرد و گفت: مهر امسال باید متفاوت بوده و شور و شوق بازگشایی مدارس باید در همه جای شهر قابل احساس باشد.

مدیر آموزش و پرورش زابل خاطرنشان کرد: افتخارات خوبی در آموزش و پرورش به لطف تلاش بی‌وقفه همکاران در مدیریت آموزش و پرورش حاصل شده و جای تقدیر و تشکر دارد.

معزی افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و توجه به مشکلات همکاران، وام ضروری فرهنگیان آموزش و پرورش زابل به سه برابر موجودی و تا سقف 7.5 میلیون تومان افزایش یافت.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش زابل هم در این جلسه گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و جلسات متعدد و تدبیر مدیریت آموزش و پرورش هیچ مشکلی برای شروع سال تحصیلی نداریم.

رضا دهباشی با اشاره به نقش همکاران در تحول بنیادین افزود: هوشمندسازی مدارس از سال گذشته آغاز شده و امسال هم گام‌های بلندی در این زمینه برداشته شده است.

وی به طرح 3 – 3 – 6 اشاره کرد و بیان داشت: تجهیزات لازم در این زمینه خریداری شده و برای اجرای این طرح در سال تحصیلی جدید مشکلی نداریم.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش زابل خواستار تسریع امر مقاوم‌سازی مدارس توسط اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس شد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش زابل نیز گفت: ما برای بازگشایی مدارس به صورتی مطلوب همه تلاش خود را برای نشاط دانش‌آموزان انجام داده‌ایم زیرا ورود دانش‌آموزان به مدرسه باید همراه با شادی و نشاط باشد.

حمید سارانی با اشاره به اهمیت برنامه‌های بازگشایی مدارس بیان کرد: توزیع متوازن رشته‌ای در راستای اقتصاد مقاومتی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های حوزه آموزش متوسطه بوده است.

وی افزود: باید کارهای آموزش و پرورش با تعامل بین بخشی انجام شود زیرا همه به دنبال هدفی واحد هستیم.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش زابل با تسلیت شهادت امام صادق (ع) گفت: افتتاح پنج مدرسه جدیدالتأسیس خاص در شهرستان گواه روشنی بر تلاش‌های بی‌وقفه تک تک همکاران به ویژه درایت مدیر آموزش و پرورش می‌باشد.

در ادامه جلسه، عملکرد مدیریت آموزش و پرورش زابل در بخش‌های مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/غ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول