اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس گیلان خبر داد

اجرای 700 برنامه طی هفته دفاع مقدس در گیلان

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان از اجرای 700 برنامه در هفته دفاع مقدس توسط دستگاه‌های مختلف در این استان خبر داد.

اجرای 700 برنامه طی هفته دفاع مقدس در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رسول جلائی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس گیلان اظهار داشت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس در قالب یک برنامه جامع و مدون در استان برگزار می‌شود.

وی به اجرای 700 برنامه توسط دستگاه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای گیلان در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: بیش از 150 فعالیت توسط بسیج و سپاه قدس گیلان برگزار می‌شود.

جلائی اجرای 95 برنامه را به عهده دانشگاه آزاد اسلامی گیلان دانست و تصریح کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان 49 برنامه را تدارک دیده است.

دبیر ستاد هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس گیلان رژه نیروهای مسلح در 31 شهریور جاری در میدان شهدای ذهاب رشت، نمایش عملیات بدر به مدت یک هفته در پارک دانشجو، رونمایی از جلد سوم کتاب جهاد، نواخته شدن زنگ مقاومت و تشکیل خیمه‌های معرفت با حضور خانواده‌های شهدا برای دانش‌آموزان را از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در گیلان عنوان کرد.

وی نوشتن نامه‌ای به امام رضا (ع) در مدرسه‌ها، غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری یادواره شهدا، گزارش کاروان یک‌هزار کامیونی به جبهه‌ها در دفاع مقدس، گزارش از پیر بسیجی حسن جوشن، برگزاری همایش نقش زنان، مساجد و روحانیت در دفاع مقدس، انتشار ویژه‌نامه روایت هشتم و ارسال مطالب و اسناد دفاع مقدس به رسانه‌ها را از جمله برنامه‌های دستگاه‌های مختلف گیلان در هفته دفاع مقدس برشمرد.

جلائی اجرای عملیات بدر و برپایی نمایشگاه دفاع مقدس را دو برنامه محوری در مرکز استان نامید و خاطرنشان کرد: سپاه قدس گیلان متولی برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در مرکز استان است ضمن اینکه بسیاری از سازمان‌ها در این زمینه همکاری می‌کنند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه ظرفیت دفاع مقدس تنها بیان خاطرات گذشته نیست، عنوان کرد: دفاع مقدس می‌تواند برای تحول در برنامه‌ها مبنای عمل باشد و در کاستن از آسیب‌ها موثر است.

وی همچنین از برگزاری مراسم شهید نامجو در هفته دفاع مقدس در بندر انزلی خبر داد و اذعان داشت: فیلم مستند شهید نامجو ساخته می‌شود.

جلائی با اشاره به اینکه شهید نامجو از مبارزان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی است، گفت: شهید نامجو حلقه اولیه اتحاد بین سپاه و ارتش در ابتدای انقلاب اسلامی را به وجود آورد.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول