اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جدید بندرعباس:

رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس برای مردم تداعی شود

خبرگزاری فارس: فرماندار بندرعباس گفت: در هفته دفاع مقدس رشادت‌های رزمندگان برای مردم تداعی شود.

رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس برای مردم تداعی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد مرادی صبح امروز در نشست خبری با محوریت برنامه‌های هفته دفاع مقدس‌ اظهار داشت: شهدا ستارگان درخشان آسمان ایران اسلامی هستند و سربلندی و افتخار ایران اسلامی حاصل دلاوری و ایثار این اسوه‌های مقاومت و اسطوره‌های پایداری است.

وی با اشاره به نقش تاثیرگذار امام (ره) در بین رزمندگان گفت: جماران کعبه آمال و آرزوهای رزمندگان اسلام و حضرت امام خمینی (ره) پیر و مراد آنها بود، سخنرانی‌ها و کلام حضرت امام (ره) چون دم مسیحیایی بود که رزمندگان را زنده می‌کرد و شوق شهادت و رسیدن به وصال معشوق را در آنها برمی‌انگیخت.

فرماندار بندرعباس افزود: بهترین فرزندان این آب و خاک در مقابل دشمن متجاوز از جان خود گذشتند تا ذره‌ای از این خاک جاودانه به یغما برده نشود و اسلام کوچک‌ترین خدشه‌ای نبیند.

مرادی با تاکید بر لزوم هر چه بیشتر آشنایی جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب با چگونگی جنگ تحمیلی و سرگذشت رزمندگان اسلام گفت: دنیای استکبار و در رأس آن آمریکا با ابزار رسانه و سینما قهرمانان پوشالی خود را به جهان معرفی می‌کنند.

وی ادامه داد: ما در بین رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در شهرستان بندرعباس الگوهایی هم‌چون سرداران شهید محمد رضایی و شهید دارا را داریم که آوازه دلاوری‌ها و رشادت‌های آنان در جهان طنین‌انداز است لذا باید از ظرفیت‌های رسانه‌ای خود بیشترین استفاده را ببریم.

فرماندار بندرعباس در پایان با تاکید بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر هفته دفاع مقدس از مدیران ادارات شهرستان بندرعباس خواست با رویکرد جدید و بستر‌سازی مناسب فضای خاطره‌انگیزی را از روزهای شهادت و ایثار برای شهروندان بندرعباس تداعی کنند.

انتهای پیام/ز20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول