اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان جنوبی خبر داد

شکل‌گیری کمیته دانشگاه‌ها در برنامه‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: از جایی که نقش دانشجویان در جامعه بسیار موثر است کمیته دانشگاه‌ها در برنامه‌های دفاع مقدس شکل گرفته است.

شکل‌گیری کمیته دانشگاه‌ها در برنامه‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، فرشته اسدزاده عصر امروز در هجدهمین ستاد ساماندهی امور جوانان خراسان جنوبی اظهار کرد: باید برنامه‌های فرهنگی برگزار شده برای دانشجویان بیش از پیش مورد توجه باشد.

وی با بیان اینکه برگزاری برنامه‌های فرهنگی در داخل دانشگاه تاثیر زیادی ندارد، ادامه داد: باید برنامه‌های فرهنگی برای جوانان و دانشجویان در اماکن عمومی برگزار شود.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان جنوبی به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: سعی ما بر این است تا از راویان جنگ و اشخاص برجسته دوران دفاع مقدس در برنامه‌های دانشجویی استفاده شود.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان جنوبی تصریح کرد: از جایی که نقش دانشجویان در جامعه بسیار موثر است کمیته دانشگاه‌ها نیز در برنامه‌های دفاع مقدس شکل گرفته است.

اسدزاده یادآور شد: باید برنامه‌های فرهنگی دستگاه‌ها و ارگان‌های مختلف به جوانان به ویژه دانشجویان اطلاع‌رسانی شود.

* برنامه‌های فرهنگی باید با روشی جدید برای جوانان ارائه شود

رئیس جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی نیز گفت: باید برای انتقال موفق برنامه‌های فرهنگی به نسل جوان از روش‌های جدید به جای روش‌های سنتی استفاده کرد.

سید روح‌الله هاشمی تصریح کرد: امروز مشکل اصلی جوانان عدم آگاهی و درک صحیح از دفاع مقدس است که در این راستا روش‌های نوین برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان بسیار موثر است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های اوقات فراغت باید مطابق با دیدگاه و موقعیت روز جوانان به آنان ارائه شود، ادامه داد: چنین دیدگاهی می‌تواند جوانان را برای آشنایی با ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس آشناتر سازد.

*راه‌اندازی کمیته تولید محتوا در فضای مجازی در جهاد دانشگاهی

رئیس جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی از راه‌اندازی کمیته تولید محتوا در فضای مجازی در جهاد دانشگاهی استان خبر داد و گفت: این کمیته به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت با روش‌های نوین راه‌اندازی شده است.

هاشمی تصریح کرد: در راستای راه‌اندازی این کمیته نرم‌افزارهای بازی‌های رایانه‌ای طراحی می‌شود که در آن مراحل عملیات‌های دفاع مقدس برای جوانان به تصویر کشیده شده و برنامه بمباران‌های شیمیایی و ارزش‌های دفاع مقدس به روش جدید به جوانان منتقل می‌شود.

وی با بیان اینکه این بازی‌ها مختص نسل جوان نیست، یادآور شد: تمام آحاد جامعه می‌توانند بهره‌برداری لازم از این نرم‌افزارها را داشته باشند.

رئیس جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی یادآور شد: برای سنین مختلف اعم از دانش‌آموز و دانشجو باید به طور جداگانه برنامه‌ریزی شود تا ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس به طور صحیح برای جوانان تبیین شود.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول