اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهار:

اشاعه فرهنگ دفاع مقدس سرلوحه کاری همگان باشد

خبرگزاری فارس: فرماندار بهار گفت: باید تحکیم و اشاعه فرهنگ دفاع مقدس در جامعه سرلوحه کاری همه دستگاه‌ها و افراد باشد.

اشاعه فرهنگ دفاع مقدس سرلوحه کاری همگان باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، نصرت‌الله گلکارزاده بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس در محل فرمانداری شهرستان بهار اظهار داشت: دوران دفاع مقدس بهترین دوران برای ملت ایران بود و مردم همدل و با اتحاد در مقابل دشمنان ایستادگی کردند و اجازه ندادند یک وجب از خاک میهن به تصرف دشمن درآید.

وی اضافه کرد: مردم کشور ما در مقابل تهاجم بیگانگان دلیرانه ایستادگی کرده و با ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی در هشت سال دفاع مقدس توانستند اهداف دشمنان انقلاب اسلامی را به یأس تبدیل کنند.

فرماندار بهار ادامه داد: امروز نیز ما مدیون همه شجاع‌مردان جبهه ایثار و شهادت هستیم و وظیفه داریم این مهم را حفظ و به آیندگان منتقل کنیم.

وی ابراز داشت: هدف از اجرای برنامه‌های این هفته جوانان و نوجوانان هستند و در معرفی ارزش‌های دفاع مقدس از تمام توان باید استفاده شود و روحیه ایثار و شهادت‌طلبی را در سطح جامعه گسترش دهیم و برای تحکیم فرهنگ دفاع مقدس گام برداریم.

جانشین سپاه ناحیه بهار نیز گفت: در طول این هفته 130 برنامه فرهنگی، هنری، سیاسی و اجتماعی اجرا می‌شود که می توان به دیدار با ائمه جمعه، سرکشی از خانواده شهدا، غبارروبی و گلباران مزار شهدا، پخش و نقد فیلم دفاع مقدس، برگزاری مسابقات، برپایی نمایشگاه، مراسم خاطره‌نویسی، تجلیل از نقش روحانیت در دفاع مقدس و بازدید شهرستانی از باغ‌موزه دفاع مقدس استان اشاره کرد.

حسن برزگر ادامه داد: سخنرانی فرماندهان و پیشکسوتان پیش از خطبه‌های نماز جمعه، سخنرانی راویان جنگ و دفاع مقدس در مدارس، تهیه روزنامه‌دیواری، راه‌اندازی تورهای گردشگری برای جوانان در مراکز نظامی، دیدار و تجلیل از ایثارگران، برپایی ایستگاه صلواتی، برگزاری مراسم صبحگاه مشترک، توزیع محصولات فرهنگی، مراسم شب خاطره، اجرای زنگ مقاومت، تجلیل از نقش زنان در دفاع مقدس، ایجاد سقاخانه با نام شهدا و همایش سنگرسازان بی‌سنگر و رژه موتورسواران، افتتاح ساختمان‌های پایگا‌‌ه‌های مقاومت و واحد دانش‌آموزی امیدان، کارگاه آموزشی حجاب و عفاف، برگزاری نشست‌های بصیرتی و تجلیل از زنان شهیده و بانوان ایثارگر شهرستان بهار از دیگر برنامه‌ها هستند.

در پایان 12 کمیته با محوریت تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان تشکیل و مقرر شد کمیته‌ها با تعامل و همکاری برنامه‌های مطلوبی را در سطح شهرستان در طول هفته دفاع مقدس اجرایی کنند.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول