اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل:

دفاع مقدس قدرت استکبار را شکست

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل گفت: دفاع مقدس قدرت پوشالی استکبار جهانی را شکست.

دفاع مقدس قدرت استکبار را شکست

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده صبح امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه رشادت‌های رزمندگان به نسل حاضر انتقال یابد و در گذر زمان نباید یاد و خاطره‌های آنان به فراموشی سپرده شود، گفت: رزمندگان بودند که قدرت پوشالی استکبار جهانی را شکستند.

این مسئول با اشاره به اینکه دشمن در تهدید سخت نتوانست کاری کند و روی به تهدید نرم آورده است، افزود: تقوا، ایثارگری، عشق به جهاد و شهادت در رزمندگان ما وجود داشت.

وی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی در راستای کمک به حفظ ارزش‌های دفاع مقدس پیشقدم باشند و مدیران متناسب با جایگاه اداریشان فعالیت‌های خود را انجام دهند.

اکبرزاده تصریح کرد: همه اقشار جامعه در دفاع مقدس نقش داشتند و ما باید این ایستادگی را به نسل‌های جدید که جنگ را ندیدند انتقال دهیم و بهترین نسخه در مقابل توطئه‌های دشمن ترویج و توسل به فرهنگ دفاع مقدس است.

رئیس ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان آمل متذکر شد: برگزاری مستمر یادواره‌های شهدا در سطح شهر و روستاهای آمل در ترویج این فرهنگ ارزشی بسیار اثرگذار است و خدا را شاکریم که نسل جوان ما مدیریت این یادواره‌های شهدا را بر عهده دارند.

انتهای‌ پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول