اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ارشاد فردیس:

هفته دفاع مقدس یادآور پایداری‌های ملت ایران است

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فردیس گفت: هفته دفاع مقدس یادآور پایداری‌های ملت ایران است.

هفته دفاع مقدس یادآور پایداری‌های ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت الاسلام شمس‌الله فلاح صبح امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی فردیس کرج اظهار داشت: بزرگداشت هفته دفاع مقدس یادآور دلاورمردی‌ها،‌ شجاعت‌ها و پایداری‌های ملت ایران و رزمندگانی است که در آن دوران با از خودگذشتگی از خاک این کشور دفاع کردند.

وی ادامه داد: در دوران هشت سال دفاع مقدس نوجوانان و جوانان بسیاری با حضور در جبهه‌ها در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادند و با ولایتمداری و پیروی از دستورات رهبر دشمن را به شکست وادار کردند.

این مسئول با بیان اینکه باید در این هفته با برگزاری برنامه‌های فرهنگی تلاش خود را برای ترویج و تفکر رزمندگان اسلام به نسل امروز دوچندان کنیم افزود: نباید نسل امروز با دوران هشت سال دفاع مقدس بیگانه باشد و درک درستی را از مقاومت‌های رزمندگان اسلام نداشته باشد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فردیس افزود: اجرای برنامه‌های فرهنگی، نشست‌های تخصصی با حضور فرماندهان جنگ و بیان خاطرات آن دوران از زبان رزمندگان اسلام می‌تواند راهکاری اساسی به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل امروز باشد.

فلاح با بیان اینکه دشمنان در نظر دارند تا این فرهنگ را مورد حمله قرار دهند تأکید کرد: دشمن از اتحاد و روحیه بسیجی ملت ایران در هراس است لذا در نظر دارد تا با اهداف شوم و پلید خود این مهم را مورد هجمه قرار دهد.

وی شجاعت، ایثار، شهادت، از خودگذشتگی و ولایتمداری را از مهم‌ترین خصوصیات اخلاقی رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس بیان کرد و گفت: باید تلاش کنیم تا این خصوصیات در بین نسل امروز ترویج داده شود.

این مسئول با تأکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اذعان داشت: ترویج این مهم نباید تنها به هفته دفاع مقدس خلاصه شود بلکه اجرای برنامه‌های فرهنگی در این مورد باید همیشگی بوده تا نسل امروز را با آن دوران آشنا و مأنوس نماییم.

فلاح در پایان به برنامه‌های تدارک دیده شده در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و متذکر شد: گلباران مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم ایثارگران و شهدا و برگزاری همایش‌هایی از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول