اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ورزش و جوانان آستارا خبر داد

برگزاری 15 برنامه ورزشی ‌طی هفته دفاع مقدس در آستارا

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره ورزش و جوانان آستارا از برگزاری 15 برنامه ورزشی این شهرستان در هفته دفاع مقدس خبر داد.

برگزاری 15 برنامه ورزشی ‌طی هفته دفاع مقدس در آستارا

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، سخاوت سلیمان‌نژاد عصر امروز در جلسه اداره ورزش و جوانان این شهرستان با اشاره به برگزاری مسابقات و مراسم مختلف به مناسبت هفته دفاع مقدس در آستارا، اظهار کرد: امسال در هفته دفاع مقدس بیش از 15 عنوان برنامه ورزشی و فرهنگی به مناسبت هفته دفاع مقدس در آستارا برگزار می‌‌شود.

وی برگزاری مسابقات اسکیت، پیاده‌روی، نمایش حرکات زمینی ژیمناستیک انفرادی و تیمی، فوتبال، والیبال، کوهنوردی، سوارکاری،کشتی،هندبال، فوتسال و همایش فرهنگی‌ورزشی بانوان را از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در آستارا ذکر کرد.

سرپرست ورزش و جوانان آستارا در ادامه از موفقیت تیم کاراته بانوان آستارا در مرکز استان خبر داد و تصریح کرد: این مسابقات به مناسبت هفته دولت در سالن ورزشی (آکادمی) رشت برگزار شد که تیم آستارا به مربیگری و سرپرستی «تشنه کام» موفق به کسب سه مقام نخست، دوم و سوم در بخش کاتا شدند.

سلیمان‌نژاد، درخشش کیک‌بوکس‌کاران آستارایی در مسابقات انتخابی کشور را از جمله موفقیت دیگر ورزش آستارا عنوان کرد و یادآور شد: این مسابقات در مجموعه ورزشی عقاب المپیک رشت با حضور جمع کثیری از ورزشکاران استان برگزار شد که کیک‌بوکس‌کاران این شهرستان موفق به کسب مدال طلا، نقره و برنز شدند.

انتهای پیام/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول