اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با 250 عنوان برنامه

برنامه‌های هفته دفاع مقدس در اراک اعلام شد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان را اعلام کرد.

برنامه‌های هفته دفاع مقدس در اراک اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سرهنگ پاسدار سید عطاءالله میرکمالی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس بیش از 250 عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در اراک برگزار می‌‌شود.

وی تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدا در طول هفته دفاع مقدس، برگزاری همایش کوهپیمایی و فتح قله نورالشهدا با حضور بسیجیان، برگزاری زیارت عاشورا، رژه گردان بسیجی به اتفاق نیروهای مسلح، برگزاری رژه موتوری و برگزاری صبحگاه مشترک در سطح مدارس بخشی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در اراک است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک افزود: سخنرانی یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس در مدارس با هدف روشنگری، برگزاری همایش زنان ایثارگر برای نخستین بار، برگزاری همایش هنرمندان بسیجی، تشکیل حلقه‌های صالحین بسیجی در کنار قبور شهدا، گلباران و عطرافشانی قبور شهدا، شرکت در نماز جمعه، تور ایست و بازرسی، اعزام 10 اکیپ درمانی به مناطق محروم، اهداء خون، سرکشی از ایثارگران و خانواده شهدا، برپایی نمایشگاه مشترک با سپاه روح‌الله، برگزاری مراسم شبی با شهدا، خاطره‌گویی، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، دیدار با علمای قم و... از دیگر برنامه‌های سپاه اراک در هفته دفاع مقدس است.

وی بیان کرد: گرامیداشت دفاع مقدس پاسداشت گوشه‌ای از رشادت‌ها، ایثارگری‌ها، فداکاری‌ها و شهادت طلبی عزیزانی است که به خاطر دین، میهن و مردم این مرز و بوم از همه چیز خود گذشتند و در راه اعتلای ایران اسلامی ذره‌ای عقب‌نشینی نکردند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک افزود: تجلیل و قدردانی از مردان بزرگی که بدون هیچ چشم‌داشت مالی و با نثار جان و مال و تنها با نیت و هدف صیانت از اسلام و دفاع از تمامیت ارضی این مرز و بوم در جبهه‌های حق علیه باطل شرکت کردند نباید فقط به این دوره کوتاه محدود شود.

میرکمالی اظهار داشت: پاسداشت خون شهدا و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره این عزیزان و همچنین ارج نهادن به جان‌فشانی‌های جانبازان، ایثارگران و رزمندگان با حفظ کرامت و منزلت والای آنان کمترین کاری است که بر عهده ما قرار دارد و باید به نحو شایسته انجام شود.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک ادامه داد: ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس بیش از 213 هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است که از این تعداد 6 هزار و 200 شهید از استان مرکزی و دو هزار نفر از اراک بوده است.

به گفته وی در سطح اراک بالغ بر 54 هزار نفر به جبهه‌های جنگ حق علیه باطل اعزام شدند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول