اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط فرماندار خرم‌آباد:

برنامه‌های هفته دفاع مقدس در خرم‌آباد اعلام شد

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان خرم‌آباد برنامه‌های هفته دفاع مقدس این شهرستان را اعلام کرد.

برنامه‌های هفته دفاع مقدس در خرم‌آباد اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مرتضی ولی‌پوری ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در خرم‌آباد از تشکیل 11 کمیته در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر بزرگداشت این هفته خبر داد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان هشت سال دفاع مقدس بر لزوم زنده نگاه داشتن یاد و خاطره مجاهدت‌های همه رزمندگان و ایثارگران این دوران تاکید کرد و یاد و خاطره یک هزار و 978 شهید هشت سال دفاع مقدس شهر خرم‌آباد را گرامی داشت.

رئیس ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان خرم‌آباد در ادامه گفت: با فرارسیدن هفته دفاع مقدس هم‌زمان با سراسر کشور در شهر خرم‌آباد نیز مراسم‌های مختلفی در راستای تکریم و بزرگداشت این هفته اجرا می‌شود.

ولی‌پوری در این خصوص اظهار داشت: مراسم‌های هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان خرم‌آباد هم‌زمان با 31 شهریور، سالروز آغاز جنگ تحمیلی با مراسم رژه یگان‌های نظامی و انتظامی در شهر خرم‌آباد شروع شده و با اجرای برنامه‌های متنوع از قبیل برگزاری نمایشگاه جنگ و دفاع مقدس در پارک زیبا کنار خرم‌آباد و بازسازی گوشه‌ای از عملیات بیت‌المقدس چهار ادامه دارد.

فرماندار خرم‌آباد هدف از بازسازی نمادین عملیات بیت‌المقدس چهار در هفته دفاع مقدس را به نمایش گذاشتن بخشی از توان رزمندگان دلیر و شجاع این عملیات و انتقال فرهنگ غیرت، شجاعت و دین‌داری رزمندگان دوران دفاع مقدس به نسل جدید و جوانان عصر کنونی دانست و گفت: جوانان غیور ایران به ویژه رزمندگان شجاع دلیر لرستانی در این عملیات حماسه‌ای جاوید خلق کردند که بازسازی این عملیات در هفته دفاع مقدس تنها می‌تواند منعکس کننده گوشه‌ای از این رشادت‌ها باشد.

ولی‌پوری در ادامه این جلسه و در بخش دیگری از سخنانش به برنامه‌ریزی صورت گرفته در خصوص بزرگداشت ستاد هفته دفاع مقدس در شهر خرم‌آباد اشاره کرد و گفت: در برنامه‌ریزی انجام شده سپاه پاسداران خرم‌آباد به عنوان متولی و همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان ملزم به همکاری در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم هستند.

رئیس ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان خرم‌آباد گفت: در همین راستا 11 کمیته تخصصی شامل کمیته رزمایش و نمایشگاه با مسئولیت و محوریت سپاه، کمیته اطلاع‌رسانی با محوریت صدا و سیما، کمیته آب‌رسانی با محوریت آبفا شهری، کمیته برق‌رسانی با محوریت مدیریت برق یک و دو، کمیته فضاسازی و تبلیغات با محوریت شهرداری، کمیته آماده‌سازی با محوریت جهاد کشاورزی شهرستان، کمیته تأمین امنیت با محوریت ناجا، کمیته بهداشت با محوریت دانشگاه علوم پزشکی، کمیته ترابری با محوریت اتوبوس‌رانی، کمیته مالی با محوریت همه دستگاه‌ها و کمیته پذیرایی با محوریت اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت تشکیل شده که از هم‌اکنون فعالیت خود را به صورت جدی آغاز کرده‌اند.

انتهای پیام/ل20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول