اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمحال و بختیاری صورت گرفت

آغاز فراخوان مقاله همایش نقش نماز در دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: دبیر همایش نقش نماز در هشت سال دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری از اعلام فراخوان مقاله این همایش خبر داد.

آغاز فراخوان مقاله همایش نقش نماز در دفاع مقدس

رضا محمدسلیمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: این همایش همزمان با 20 آذر سال‎ جاری مصادف با 25 محرم در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش در زمینه‌های مقاله، شعر، عکس و خاطره در موضوعات ویژه نماز برگزار می‌شود.

وی، آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این همایش را 30 مهر ماه اعلام و خاطرنشان کرد: علاقمندان به شرکت در این همایش می‌توانند آثار خود را به آدرس شهرکرد، بلوار آیت‌الله کاشانی، ستاد اقامه نماز استان چهارمحال و بختیاری ارسال کنند.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری با اشاره به موضوعات برگزاری این همایش، تصریح کرد: نقش نماز در پیشبرد اهداف دفاع مقدس، نماز و وصایای شهدا، نماز، معنویت و دفاع مقدس، نماز و نجواهای عارفانه شهدا و رزمندگان، نماز، اخلاص، شهادت و دفاع مقدس و نماز معراج خاکیان افلاکی از دیگر این موضوعات است.

محمدسلیمانی با اشاره به اهمیت و جایگاه نماز در اسلام گفت: نماز در مکتب انسان‌ساز اسلام از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و هیچ عملی از اعمال دینی و افعال عبادی با آن قابل مقایسه نیست.

وی بر ضرورت حفظ و تداوم راه و یاد شهدا در جامعه تاکید کرد و گفت: اجرای برنامه‌های غنی و فاخر در راستای حفظ و ادامه ارزش‌ها و آرمان‌های دفاع مقدس از ضروری‌ترین اموری است که باید به نحو جدی دنبال شود.

دبیر همایش نقش نماز در هشت سال دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: پیوند رزمندگان با نماز در سال‌های دفاع مقدس و عجین شدن آنان با این فریضه الهی آنچنان بود که قدرت‌هایی که جنگ را بر ما تحمیل کردند، نتوانستند به اهداف از پیش تعیین شده خودشان دست یابند.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول