اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در کشور و در شهرستان‌های 7گانه

مستند دفاع مقدس شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد ساخته شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای نخستین بار در کشور مستند دفاع مقدس در همه شهرستان‌های این استان ساخته شد که وضعیت آن‌ها را در دفاع مقدس مورد بررسی قرار می‌دهد.

مستند دفاع مقدس شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد ساخته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مسلم رحیمی ظهر امروز در نشست کمیته اطلاع‌رسانی هفته دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: هر چه داریم از دفاع مقدس است و باید در برنامه‌های مربوط به این حماسه با دل و جان شرکت کنیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: امروز که باید نهادها و دستگاه‌های ذی‌ربط برای برنامه‌ریزی این هفته مقدس شرکت داشته باشند می‌بینیم که حضور آن‌ها بسیار کمرنگ است.

وی گفت: از چند ماه پیش برنامه‌ریزی برای ساخت مستند دفاع مقدس در همه نقاط استان صورت گرفت به این ترتیب برای هر یک از شهرستان‌ها مستندی 30 تا 35 دقیقه‌ای در زمینه حضور مردم مناطق مختلف استان در دفاع مقدس داشته باشیم.

وی افزود: خوشبختانه این کار صورت گرفت و ما اکنون برای هفت شهرستان خود تعداد هفت مستند در زمینه نحوه حضور و رشادت‌های مردم آماده پخش داریم.

وی از دیگر برنامه صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد در هفته دفاع مقدس سخن به میان آورد و گفت: در برنامه حماسه جاودان نیز هر روز و در روزهای هفته دفاع مقدس از محل نمایشگاه که امسال در نزدیکی تیپ 48 فتح قرار دارد، برنامه زنده خواهیم داشت.

انتهای پیام/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول