اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ری:/3

دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ری با اشاره به اینکه دشمنان طی 33 سال گذشته هرگونه روشی را برای شکست ایران به‌کار گرفته‌اند، گفت: علی‌رغم اقدامات دشمنان، ایران در نبرد 8 سال دفاع مقدس به یک پیروزی ارزشمند دست پیدا کرد.

دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، امیرحسین باقرنژاد در جمع اصحاب رسانه با اشاره به برگزاری موفقیت‌آمیز شانزدهمین دوره اجلاس غیرمتعهدها در تهران اظهار داشت: این اتفاقی که بعد از 33 سال در ایران روی داد، دستاوردهای فوق‌العاده‌ای داشته و دارد و از سایر افتخارات کسب شده در طی سال‌های اخیر برتر است.

دفاع مقدس از پیروزی‌های ارزشمند ایران است

فرماندار شهرستان ری افزود: دشمنان 33 ساله نظام استکباری با وجود به راه انداختن جنگ با انقلاب اسلامی و به‌کار گرفتن هرگونه توطئه و تهدیدی مجددا شکست خوردند و یکی از معروف‌ترین شکست‌های آنها در هشت سال دفاع مقدس رخ داد.

وی در ادامه یادآور شد: اگرچه دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است اما دشمن با اقدامات خود در بعضی از قسمت‌های ما یا آنها را نابود کرد و یا در رشد و توسعه آنها وقفه انداخت.

مسئولان صدا و سیما اجلاس را فراموش نکنند

باقرنژاد در ادامه با تأکید بر اینکه شکوه این اجلاس نباید فراموش شود، بیان داشت: من نه به‌عنوان فرماندار شهرستان ری بلکه به‌عنوان یک شهروند ایرانی از مسئولان صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران درخواست می‌کنم این حماسه را فراموش نکند و حداقل 10 ماه به آن بپردازد چرا که این پیروزی بسیار بزرگی است و ما باید قدر و اندازه آن را بدانیم.

معاون استاندار تهران افزود: همایشی با حضور 120 کشور در تهران برگزار شد و حدود 7 هزار خبرنگار و مسئول در امنیت کامل به تهران آمدند و با اقدامات امنیتی مناسب، این اجلاس بدون کوچک‌ترین اتفاقی برگزار شد و حتی یک قطره خون از دماغ کسی نچکید.

برگزاری باشکوه اجلاس نم شکست دیگری را به آمریکا تحمیل کرد

وی با اشاره به باشکوه برگزار شدن اجلاس نم در ایران عنوان کرد: برگزاری باشکوه اجلاس نم در ایران شکست سنگینی برای آمریکا و نظام سلطه است زیرا آنها گفته بودند که قصد دارند ایران را مورد هدف قرار دهند و مردم ایران نیز به آنها بی‌توجهی کردند و همان‌طور که مشاهده کردید بار دیگر پیروز شدیم.

باقرنژاد در ارتباط با نظر سران کشورها در رابطه با میزبانی ایران ابراز داشت: من در روز دوم برگزاری اجلاس نم از صبح تا شب در سالن برگزاری بودم و چهره سران کشورها نشان از رضایت‌مندی آنها داشت. مهمانان برای خرید به بازارهای مختلف می‌رفتند و این بیانگر این است که آنها از امنیت بالای ایران راضی بودند.

تلاش دشمنان برای جلوگیری از حضور سران در اجلاس نم

فرماندار شهرستان ری با اشاره به تلاش فراوان غربی‌ها برای شرکت نکردن سران در اجلاس نم یادآور شد: آنها همه تلاش خود را برای نیامدن سران کشورها به ایران به‌کار گرفتند و می‌گفتند اگر می‌خواهید بروید در سطح سران شرکت نکنید ولی همان‌طور که مشاهده کردید کشورها با بهترین سطح در اجلاس شرکت کردند و شکست سختی را به آمریکا و به‌ویژه رژیم صهیونیستی تحمیل کردند.

وی در پایان با اشاره به یکی از دستاوردهای اجلاس نم برای ایران خاطرنشان کرد: یکی از دستاوردهای اجلاس نم برای ایران این بود که همه بندهای 11 گانه که توسط رئیس جمهور مطرح شد مورد موافقت همه سران قرار گرفت.

انتهای پیام/ب10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول