اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه گچساران خبر داد

اجرای ده‌ها برنامه‌ در هفته دفاع مقدس در گچساران

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت: با هماهنگی‌های صورت‌ گرفته، ده‌ها برنامه متنوع در هفته دفاع مقدس در گچساران اجرا می‌شود.

اجرای ده‌ها برنامه‌ در هفته دفاع مقدس در گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، بهمن ایمانی‌فر صبح امروز در جلسه هماهنگی اجرای برنامه‌های دفاع مقدس گچساران اظهار کرد: دوران دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها، سلحشوری‌ها و پایمردی‌های دلیرمردان و رزمندگان ایران اسلامی است.

پیروی از ولایت فقیه رمز پیروزی بر دشمنان بود

وی افزود: رزمندگان ولایتمدار گچساران با لبیک به فرمان رهبری در جبهه نبرد حق علیه باطل حضور یافتند و با تمامی توان در مقابل دشمنان برای دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های اعتقادی الهی خود ایستادگی کردند.

ایمانی‌فر بیان داشت: رمز موفقیت و پیروزی ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن در برهه‌های مختلف، تبعیت از ولایت مطلقه فقیه بود.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران با بیان این‌که جنگ تحمیلی توانست بر کشور ما اثرات مثبت و تاثیرگذاری داشته باشد، خاطرنشان کرد: پیشرفت‌های علمی، اقتصادی و نظامی ما مرهون خون پاک شهیدانی است که در دفاع مقدس جانفشانی کردند.

ایمانی‌فر تصریح کرد: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای بیان ایثار، شهامت، فداکاری و از خود گذشتگی رزمندگان اسلام است.

وی ابراز داشت: با اقدامات صورت‌ گرفته برنامه‌های مختلف و متنوعی برای هفته دفاع مقدس در گچساران طراحی و تدوین شده است.

ایمانی‌فر نمایش رژه نیروهای مسلح و بسیج در سه بخش نیروهای نظامی، بسیج و رژه موتوری را اولین برنامه پیش‌بینی ‌شده برای این هفته اعلام کرد.

وی از مسئولان همه ادارات و نهادها خواست تا به همراه کارمندان خود ملبس به لباس پرافتخار بسیج در این روز حضوری فعال داشته باشند.

نواختن زنگ ایثار و مقاومت در اول مهر در مدارس گچساران

فرمانده سپاه ناحیه گچساران با اشاره به اینکه دومین روز از هفته دفاع مقدس مصادف با اول مهر و بازگشایی مدارس است، به صدا درآمدن زنگ ایثار و مقاومت و حضور در مدارس گچساران را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

ایمانی‌فر تجلیل از خانواده شهدا، برگزاری همایش حجاب و عفاف و غبار‌روبی گلزار شهدا را از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این هفته عنوان کرد و گفت: اقدامات و برنامه‌ریزی‌های صورت ‌گرفته در راستای نکوداشت هر چه بهتر هفته غرورآفرین دفاع مقدس است.

ایمانی‌فر تصریح کرد: برگزاری همایش پدافند غیر عامل و جشنواره امر به معروف و نهی از منکر، برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی در طول هفته دفاع مقدس برای تمامی مدارس و نیز برگزاری نشست‌های بصیرت‌افزایی و روشنگری از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در گچساران است.

وی حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس را از وظایف ملی دانست و بیان داشت: آرمان‌ها و ارزش‌های دفاع مقدس باید به عنوان فرهنگ در جامعه نهادینه شود تا اهداف ایثارگری‌های رزمندگان ایران اسلامی برای نسل‌های بعدی این مرز و بوم نیز حفظ و حراست شود.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول