اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همه نقاط استان صورت می‌گیرد

برگزاری 400 برنامه هفته دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در همه نقاط استان و همزمان با فرا رسیدن این هفته، 400 برنامه در هفته دفاع مقدس استان برگزار می‌شود.

برگزاری 400 برنامه هفته دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سردار یونس امیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران به تشریح برنامه‌های سپاه در هفته دفاع مقدس پرداخت و گفت: این برنامه‌ها که از 31 شهریور شروع می‌شوند کارها و فعالیت‌های متنوع و خوبی را در راستای انعکاس جنگ تحمیلی و مقاومت رزمندگان 8 سال دفاع مقدس به نمایش خواهد گذاشت.

امیری به برگزاری رژه‌ای در میدان عدل شهر یاسوج اشاره کرد و ابراز کرد: این رژه که نشان دهنده اقتدار سپاه فتح استان است با حضور 30 گروهان از سپاه فتح، پاسداران، دلاورمردان تیپ 48 فتح، بسیج و عشایر غیور برگزار می‌شود.

وی همچنین به برگزاری برنامه‌های دیگری اشاره و تصریح کرد: روز جوان آمادگی دفاعی و سربازان، روز حضور پاسداران و مسئولان فرهنگی در بین دانش‌آموزان، روز زنان و ارزش‌های اسلامی و پایداری ملی، روز وحدت، استکبار ستیزی و بیداری اسلامی در مبارزه با استکبار جهانی، ‌خدمت‌دهی جامعه پزشکی بسیج در لوداب و  برگزاری نمادین عملیات ثامن‌الائمه از جمله فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده در هفته دفاع مقدس استان است.

امیری بیان کرد: غبارروبی گلزار شهداء، دیدار با خانواده شهداء و ایثارگران و برگزاری قریب به 400 برنامه فرهنگی در دستور کار سپاه فتح استان به مناسبت هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام/ی20

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول