اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازرس کل استان قزوین:

جمهوری اسلامی موقعیت آمریکا را در منطقه تضعیف کرده است

خبرگزاری فارس: بازرس کل استان قزوین گفت: جمهوری اسلامی موقعیت آمریکا و استکبار جهانی را در منطقه تضعیف کرده است.

جمهوری اسلامی موقعیت آمریکا را در منطقه تضعیف کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل بازرسی استان قزوین، محمدحسین یزدان‌پناه صبح امروز در جمع کارشناسان و بازرسان این اداره کل ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به ویژه رجایی و باهنر اظهار کرد: جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب وارد عرصه‌ای شد که هیچ‌کس جرأت ورود به آن را نداشت، عرصه‌ای که منافع آمریکا و استکبار جهانی را به خطر انداخته و موقعیت آنان را در منطقه تضعیف کرده است.

وی افزود: ثبات قدم ملت و اقتدار و ایستادگی نظام در قبال تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی شرایط سختی را برای دشمن ایجاد کرده و برنامه‌ها و نقشه‌های آنان را با شکست مواجه کرده است.

بازرس کل استان قزوین با اشاره به شرایط و اوضاع سیاسی و اقتصادی موجود گفت: مقام معظم رهبری در راستای طرح موضوعات اقتصادی علاوه بر ارایه رهنمودها و توصیه‌های مدبرانه در خصوص تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی بر اقتصاد مقاومتی تأکید ویژه‌ای دارند.

یزدان‌پناه خاطرنشان کرد: تمام دستگاه‌ها و آحاد جامعه بایستی در تحقق اقتصاد مقاومتی، محکم و استوار وارد میدان شوند و با محوریت تولید و سرمایه ایرانی تلاش کنند تا موانع پیش رو شناسایی و مرتفع و مسیر رشد و ترقی با اقتدار و کم‌ترین آسیب طی شود.

وی از جمله اقدامات مؤثر در تحقق این امر را صرفه‌جویی و تغییر در فرهنگ مصرف، رفع موانع تولید، حمایت از تولیدات داخلی، استفاده بهینه از امکانات، عدم اجرای پروژه‌های غیر ضروری و جلوگیری از واردات کالاهای غیر ضروری دانست.

بازرس کل استان قزوین همچنین با تأکید بر حفظ وحدت و یکپارچگی در جامعه یادآور شد: نباید در قبال تهدیدها، تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی دشمن کوچکترین تزلزلی از خود نشان دهیم که این امر سبب تجری و گستاخی بیشتر دشمنان خواهد شد.

یزدان‌پناه اضافه کرد: با توجه به تأکیدهای مقام معظم رهبری فشارها و تحریم‌ها علیه نظام زمینه کاهش وابستگی اقتصادی کشور به نفت و خودکفایی را فراهم می‌کند و باعث می‌شود نفت از قالب کالای مصرفی خارج و به عنوان سرمایه مولد مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول