اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار یزد:

منکوب کردن سوریه به معنای شکستن خط اول جمهوری اسلامی است

خبرگزاری فارس: استاندار یزد گفت: منکوب کردن سوریه در شرایط فعلی به معنای شکستن خط اول جمهوری اسلامی است.

منکوب کردن سوریه به معنای شکستن خط اول جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمدرضا فلاح‌زاده ظهر امروز در مراسم پایان راهپیمایی روز قدس مردم یزد با بیان اینکه ما پیرو حضرت علی (ع) و پیامبر اسلام (ص) هستیم، اظهار داشت: ما پیروان همان‌هایی هستیم که فرصت طلبان و زیاده‌خواهان جنگ‌های بدر، احد و خیبر را بر آنها تحمیل کردند.

وی افزود: ما پیرو همان پیامبری هستیم که شبانه ایشان را از خانه فراری دادند و دور کردند و پیرو همان امامی هستیم که 25 سال توسط اصحاب سقیفه خانه نشین شد.

فلاح‌زاده عنوان کرد: انقلاب اسلامی وارث این مظلومیت‌هاست، وارث مظلومیت ام‌ابیها و امام حسین (ع) است.

وی با اشاره به مشقات و سختی‌های انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس اظهار داشت: انقلاب ما در بهمن ماه به پیروزی رسید و در اسفندماه کردستان را به آشوب کشیدند که وجب به وجب آن به فرماندهی شهدای غیوری همچون احمد کاظمی، احمد متوسلیان، صیاد شیرازی و ... آزاد شد.

فلاح‌زاده بیان کرد: دشمن هنگامی که دید در این آشوب‌ها ناموفق است، جنگی نابرابر را به راه انداخت و پس از آن نیز شبیخون فرهنگی با هزینه‌های 100 میلیارد دلاری به راه انداخت.

وی افزود: جنگ تبعات بسیاری برای ما داشت و شبیخون فرهنگی نیز امروز آثار منفی آن در کشورهای اسلامی به وضوح قابل مشاهده است.

استاندار یزد یادآور شد: پس از آن نیز برای کشور مشکلات اقتصادی ایجاد کردند و با همه این فتنه‌ها، دیدند که مردم هنوز پای این نظام ایستاده‌اند و می‌دانند که در دنیا تنها یک کشور اسلامی شیعی وجود دارد که هم معادلات نظامی و سیاسی ابرقدرت‌ها را به هم زده و هم باعث بیداری کشورهای اسلامی و غیراسلامی شده است.

وی تاکید کرد: دشمن امروز بر روی کشورهای اسلامی حاشیه کشور ما دست گذاشته و امروز باید متوجه باشیم که اگر سوریه را منکوب کنند، یعنی خط اول جمهوری اسلامی را شکسته‌اند اما ایران اسلامی با نیروهای معتقد و متعهد اطلاعاتی و بسیجی بیدار و هوشیار است.

فلاح‌زاده تاکید کرد: تمام ایران اسلامی یکپارچه در مقابل دشمن ایستاده و همان‌طور که امام راحل فرمودند: ایران کلیه سنگرهای کلیدی را فتح خواهد کرد.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول