اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازرس کل استان قزوین:

آمریکا از گسترش علم در جمهوری اسلامی ایران هراس دارد

خبرگزاری فارس: بازرس کل استان قزوین گفت: آمریکا از گسترش علم در جمهوری اسلامی ایران هراس دارد و به همین خاطر به ترور دانشمندان هسته‌ای و اعمال تحریم‌ها روی می‌آورد.

آمریکا از گسترش علم در جمهوری اسلامی ایران هراس دارد

محمدحسین یزدان پناه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به نقش رسانه‌ها در جنگ فرهنگی و مهم ارزیابی کردن آن و همچنین فلسفه تشکیل سازمان بازرسی کل کشور اظهار کرد: پیشرفت تکنولوژی سرعت انتقال اخبار را به سرعت افزایش داده است.

وی در خصوص افزایش سرعت انتقال اخبار در سطح جهان تصریح کرد: با توجه به پیشرفت‌هایی که در عرصه تکنولوژی اتفاق افتاده است، اخبار در کم‌ترین زمان ممکن از هر نقطه‌ای به تمام جهان منتقل می‌شود و این مهم نقش رسانه‌ها را در عرصه بین‌المللی برجسته کرده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: جنگ امروز یک جنگ فرهنگی است و در این جنگ بسیار پیچیده نقش رسانه‌ها بسیار مهم و ارزشمند است.

یزدان‌پناه با اشاره به ابعاد جنگ فرهنگی یادآور شد: در جنگ فرهنگی دشمن به دنبال سیاه‌نمایی و ایجاد یأس در جامعه است ولی با پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در ابعاد مختلف، نقشه دشمن ناکارآمد شده است.

وی ضمن اشاره به پیشرفت‌های علمی ایران اسلامی افزود: آمریکا از گسترش علم در جمهوری اسلامی ایران هراس دارد و این مهم دلیل فشارهای آنها برای هسته‌ای نشدن ایران اسلامی است.

بازرس کل استان قزوین در خصوص ضلالت و ناتوانی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: دشمنان ایران اسلامی آنقدر به ضلالت کشیده شده‌اند که دست به ترور مغزهای متفکر ما در عرصه‌های علمی و هسته‌ای زده و با اعمال تحریم‌ها درصدد کارشکنی در مسیر پیشرفت میهن اسلامی هستند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول