اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداری مالی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران:

توسعه جمهوری اسلامی ایران مرهون بخش کشاورزی است

خبرگزاری فارس: معاون اداری مالی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره به اهمیت بخش کشاورزی گفت: استقلال و توسعه جمهوری اسلامی ایران مرهون بخش کشاورزی است.

توسعه جمهوری اسلامی ایران مرهون بخش کشاورزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، رضا کارگر بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر سابق و فعلی جهاد کشاورزی شهرستان پاکدشت اظهار داشت: برای دستیابی به توسعه پایدار کشاورزی باید از همه توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها استفاده کرد.

معاون اداری مالی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: توسعه بخش کشاورزی باعث رشد و ارتقای توسعه کشور می‌شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت بخش کشاورزی، دولت و مسئولان نیز بر حمایت همه‌جانبه از بخش کشاورزی تأکید دارند و امنیت، استقلال و توسعه کشور مرهون بخش کشاورزی است.

کارگر در ادامه به بیان اهمیت بخش کشاورزی در فرایند تولید ملی اشاره کرد و گفت: یکی از بخش‌های حائز اهمیت در فرایند تولید، بخش کشاورزی است و با مکانیزه کردن بخش کشاورزی و به دنبال آن افزایش تولید علاوه بر تأمین مواد غذایی مورد نیاز داخل، مواد غذایی مورد نیاز دیگر کشورها را می‌توان تولید کرد.

معاون اداری مالی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران این پتانسیل را دارد، ابراز داشت: وظیفه بعدی بخش کشاورزی کاهش فقر و اشتغال‌زایی است زیرا بخش عظیمی از جامعه ما در بخش کشاورزی و دامی مشغول به کار هستند و همچنین موضوعات حفاظت از اراضی و مقوله آموزش در بخش کشاورزی باید مهم قلمداد شود.

در پایان این مراسم از زحمات خجسته‌کیا مدیر اسبق جهاد کشاورزی شهرستان پاکدشت با اهدای لوح سپاس و هدایایی تقدیر به‌عمل آمد و شهبازی به‌عنوان سرپرست اداره جهاد کشاورزی منصوب شد.

این گزارش حاکی است، مراسم تودیع و معارفه مدیر سابق و آینده جهاد کشاورزی شهرستان پاکدشت با حضور مهندس کارگر، معاون اداری و مالی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، فرهاد بشیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، قربانعلی مقبلی فرماندار شهرستان پاکدشت و جمعی از رؤسای ادارات و پرسنل جهاد کشاورزی پاکدشت برگزار شد.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول