اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار گچساران خبر داد

نصب پرچم 100 متری جمهوری اسلامی در گچساران

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گچساران گفت: در روز قدس پرچم‌های جمهوری اسلامی به طول 100 و عرض سه متر در این شهرستان و در طول مسیر راهپیمایی نصب خواهد شد.

نصب پرچم 100 متری جمهوری اسلامی در گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سید مرتضی سجادپور در نشست هماهنگی برگزاری روز قدس اظهار کرد: روز جهانی قدس مناسبتی رسمی در جمهوری اسلامی ایران بوده که طی پیامی در 16 مرداد 58 از سوی امام راحل نامگذاری شد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار گچساران افزود: امام راحل آخرین جمعه ماه رمضان را به عنوان روز قدس نامگذاری کردند تا ملت ایران و مسلمانان جهان در این روز همبستگی خود را در راستای حمایت از حقوق قانونی مردم مظلوم فلسطین به نمایش بگذارند.

سجادپور تصریح کرد: امروز تحولات اخیر منطقه و گسترش موج بیداری در جهان اسلام، سبب تزلزل هرچه بیشتر رژیم غاصب صهیونیستی شده است که این موضوع بر کسی پوشیده نیست.

وی تأکید کرد: امروز همه جهانیان شاهد هستند که چگونه رژیم غاصب و اشغالگر قدس با وجود مشکلات اساسی با دیگر کشورهای جهان، در درون خود نیز با اعتراض، خودکشی و خودسوزی مردم مواجه شده است.

سجادپور مشکلات خارجی و داخلی رژیم صهیونیستی را نشانه شکست و شمارش معکوس برای نابودی این غده سرطانی دانست.

وی با تشریح برنامه‌های در نظر گرفته برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر روز قدس گفت: با توجه به تحولات اخیر و موج بیداری اسلامی در کشورهای مسلمان منطقه راهپیمایی روز قدس امسال باید باشکوه‌تر و با حضور حداکثری مردم برگزار شود.

سجادپور ادامه داد: راهپیمایی روز قدس در گچساران، رأس ساعت 9 صبح از محل کانون بسیج در چهارراه فرمانداری قدیم آغاز و به میدان امام خمینی(ره) این شهرستان منتهی می‌شود.

معاون فرماندار گچساران ابراز داشت: سخنران راهپیمایی روز قدس با هماهنگی آموزش و پرورش، فرمانداری، امام جمعه و سازمان تبلیغات اسلامی گچساران معرفی می‌شود.

سجادپور خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی در راستای حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز قدس توسط صدا و سیما و دیگر رسانه‌ها، اطلاعیه‌های مشترک امام جمعه و فرماندار و ارسال پیامک صورت می‌گیرد.

وی از نصب پرچم‌های بزرگ سه‌رنگ جمهوری اسلامی ایران به طول 100 و عرض سه متر خبر داد و عنوان داشت: برای جلوه و شکوه‌ بیشتر راهپیمایی روز قدس تعداد افزون بر شش بنر بزرگ از بسیج تا میدان امام خمینی (ره) توسط شورای اصناف گچساران نصب می‌شود.

سجادپور از شرکت بهر‌ه‌برداری نفت و گاز گچساران خواست تا نسبت به نصب بنر و پرچم در مناطق مهم در محدوده این شرکت اقدامات لازم را به عمل آورد.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول